پنج هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف برق اهواز و ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع اهواز، حسن کریمی در نشست شورای مدیران این شرکت اظهار کرد: مجموعه شرکت توزیع نیروی برق اهواز از شروع وقوع بحران سیل در کلانشهر اهواز، جلوه های بسیار زیبایی از تعامل، همکاری، همبستگی، ایثار و از خودگذشتگی به نمایش گذاشتند.

وی با تاکید بر اهمیت پایداری شبکه در ایستگاه شمال غرب اهواز، گفت: در صورتی که ایستگاه شمال غرب ۲۰ ساعت خاموش می شد، کلیه خروجی های مدار قطع و مشکلات بسیاری برای مشترکان به ویژه در مخازن و تاسیسات نفتی بوجود می آمد.

مدیرعامل برق اهواز همچنین با تاکید بر اهمیت تامین و توزیع برق، اظهار کرد: در صورتی که در این شرایط بحرانی، تنها ۱۰ ساعت شبکه برق اهواز دچار مشکل و قطعی می شد بدون شک فاجعه ای انسانی در این شهر رخ می داد که در تاریخ و در تمامی کنفرانس های بین المللی از آن یاد می شد.

کریمی با بیان اینکه نیروهای عملیاتی شرکت برای اتصال شبکه برق شهرک صنعتی شماره چهار اهواز می بایست چند کیلومتر مسیر را با قایق طی کنند، ادامه داد: در مجموع بیش از پنج هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط شرکت های توزیع اهواز و خوزستان در معرض سیلاب بوده اند.

وی با بیان اینکه مدیریت و پایدار بودن شبکه برق در این شرایط نیازمند تلاش و جانفشانی کلیه پرسنل و مجموعه شرکت است، افزود: نیروهای عملیاتی و مدیران شرکت، در جهت پایداری شبکه در شرایطی که تنها سر آنها از آب بیرون بوده تلاش ها و جانفشانی کرده اند و این عملکرد مجموعه شرکت قابل تقدیر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز عنوان کرد: پرسنل و نیروهای اداری و عملیاتی شرکت به صورت شبانه روزی و با همکاری و یکدلی در جهت خدمات رسانی و تامین برق مناطق سیل زده، از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

وی با اشاره به موفقیت های شرکت در سال گذشته، اذعان داشت: امروزه به الگویی تبدیل شده ایم که برخی از شرکت های توزیع از سایر نقاط کشور به اهواز آمده و از فعالیت های پیشگیرانه و اتاق دیسپاچینگ شرکت بازدید می کنند تا از آن در مجموعه خود بهره ببرند.

کریمی در پایان تاکید کرد: عملیات توانمندسازی در شرکت توزیع برق اهواز، با توجه به وسعت آن، برای اولین بار در کشور انجام می شود و می توان آن را ایده نو و جدیدی دانست.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات