افزایش تاب آوری جامعه راهی برای مقابله با بحران سیل گلستان است

افزایش تاب آوری جامعه راهی برای مقابله با بحران سیل گلستان است

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان افزایش تاب آوری جامعه را راهی برای مقابله با بحران هایی نظیر حادثه سیل استان بیان کرد و گفت: در شهرستان هایی مانند گمیشان و ترکمن که کار مجتمع های ابرسانی آن تکمیل و بر اساس پارامترهای فنی و مهندسی طراحی شد کمترین خسارت را داشتیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بهزاد هرمزی، افزود: بسیاری از خطوط انتقال و شبکه توزیع در این شهرستان ها به دلیل استمرار آبگرفتگی، هم اکنون زیر آب برده اما خللی در آبرسانی به روستاهای این شهرها وارد نشده است.

وی تعداد مجتمع های آبرسانی استان را ۵۶ مجتمع اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۴۴ مجتمع آبرسانی به دلیل محدودیت های اعتباری نیمه تمام مانده و همین امر باعث آسیب به تاسیسات آبرسانی تعداد کثیری از روستاهای استان شد.

هرمزی با بیان این نکته که ۳۹۷روستا درگیر حادثه سیل شدند، افزود: جمعیت این روستاهای حادثه دیده بیش از ۳۹۲ هزار نفر می باشد.

به گفته وی، اکیپ واحد کنترل کیفی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آب بسته بندی و آب ناوگان آبرسانی سیار را بدون انجام آزمایش و اخذ گواهی اجازه توزیع نمی داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان  در خاتمه به فعالیت آزمایشگاه سیار شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در حادثه سیل گلستان اشاره کرد و گفت: وظیفه این واحد سیار بررسی کیفیت آب در بحران است که با تلاش شبانه روزی و حساسیت همکاران در این بخش، خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر آلودگی آب در روستاهای سیل زده گزارش شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات