بهبود وضعیت صنعت ساختمان استان در گرو حمایت مسئولین

بهبود وضعیت صنعت ساختمان استان در گرو حمایت مسئولین

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد خواستارحمایت مسئولین درحوزه ساخت و سازجهت بهبود وضعیت صنعت ساختمان استان یزد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد،دکتر مهدی سالاری در دیدار با مهندس موسوی بیوکی نماینده یزد و اشکذردرمجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارت سیل اخیر در کشورگفت:درصورت وقوع سیل دراستان یزد با توجه به ساخت و سازهای غیرمجاز وعدم وجود متولی در این بخش ، خسارات جبران ناپذیری به استان وارد می شود.
دکترسالاری با اعلام ظرفیت خوب سازمان درزمینه ساخت و سازخواستار فعال کردن شورای مسکن،ایجادطرح بازآفرینی شهری،همچنین مشخص نمودن سهم استان یزد از سهمیه مسکن های اجتماعی کشور شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد درخصوص موضوع قانون نظام مهندسی ،اصلاحیه های آن ، همچنین انتخابات پیش رو و همراهی شورای مرکزی با هیئت مدیره جدید سازمان توضیحاتی را ارائه نمود.
دکتر سالاری موضوع پیگیری اخذ مجوز لازم از سازمان ملی زمین و مسکن جهت واگذاری مجموعه کارخانه درخشان جهت استقرار نهادهای مرتبط در امر ساخت و ساز و موضوع تفاهم نامه فی مابین شهرداری، راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی و پارک علم و فن آوری را مطرح نمود و خواستار همکاری مسوولین در این زمینه شد.
مهندس موسوی بیوکی نماینده یزد و اشکذردرمجلس شورای اسلامی نیز با اعلام حمایت ازسازمان نظام مهندسی خاطر نشان کرد:در پیش نویس جدید قانون نظام مهندسی به مراتب استقلال بیشتری به سازمان نظام مهندسی داده شده است که این موضوع فرصت مناسبی را برای ایفای نقش سازمان در امر ساخت و سازفراهم می کند.
وی افزود:با توجه به بودجه سال ۹۸ کل کشور و تبصره ۱۹ مصوبه واگذاری بخشی از پروژه های دولتی به بخش خصوصی ، فرصت مناسبی برای فعالیت بهتر و بیشترسازمان نظام مهندسی ایجاد می شود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات