برگزاری مراسم روز زمین در شهرستان خاش

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان؛

عرب مجاهد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خاش در سیستان و بلوچستان گفت: روز جهانی زمین که هر ساله ۲۲ آوریل مصادف با دوم اردیبهشت ماه در سراسر ایران می باشد؛ به مدت یک هفته با عنوان زمین  با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست با مشارکت شهروندان و شرکت همه اقشار جامعه، دعوت از دستگاههای مرتبط جهت ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست برگزار می شود.

عرب مجاهد افزود: در این راستا ادارات حفاظت محیط زیست، شهرداریها، سازمان بازیافت و سایر ارگانهای ذیربط اقداماتی مانند مدیریت پسماند و اطلاع رسانی در خصوص کاهش تولید زباله، تفکیک زباله از مبدا و پاکسازی را توسط پرسنل و عوامل سازمان انجام میدهد .

وی ادامه داد: حفاظت محیط زیست شهرستان خاش در سیستان و بلوچستان نیز همانند سایر ادارات و سازمانهای مرتبط به مناسبت بزرگداشت روز زمین پاک طی مراسمی ضمن گرامیداشت این روز نسبت به پاکسازی و جمع آوری زباله های حاشیه این شهرستان اقدام نمود .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خاش در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در این مراسم جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر با حضور معاونت عمرانی فرمانداری، شهردار و پرسنل شهرداری شهرستان خاش، ریاست و پرسنل کارخانه سیمان خاش، سرهنگ محرابیان فرمانده بسیج ادارات، جانشین و سربازان ارتش و ریاست و پرسنل هلا ل احمر، سمن بانوان شهرستان خاش، اهالی بومی و روستاییان حاشیه این شهرستان حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات