ویژه برنامه های بزرگداشت روز معلم اعلام شد.

ویژه برنامه های بزرگداشت روز معلم اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای اسلامی شهر چناران، جلسه بزرگداشت مقام معلم با حضور اعضا و ریاست شورای شهر، مدیریت و معاونین آموزش و پرورش و معاونت اداری و مالی شهرداری در محل دفتر شورای اسلامی شهر چناران برگزار گردید.
در حاشیه این جلسه دکتر ابوالقاسم دشتی با اشاره به ورود ویژه مجموعه مدیریت شهری چناران در پاسداشت روز معلم ، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده سعی داریم مراسم روز معلم در ۱۲ اردیبهشت ماه جاری را به صورت مردمی برگزار کنیم.
وی با اشاره به جایگاه شامخ معلمین و نقش آنها در توسعه موضوعات آموزشی و مسائل پرورشی افزود: با توجه به این رویکرد و نقش بی بدیل معلمین طبق پیشنهادی که از سوی اعضای محترم شورا مطرح شد و به پاس قدردانی از معلمان شهر چناران بر آن شدیم تا به عنوان نمایندگان منتخب مردم در شورای شهر چناران سمت و سوی هفته معلم در سال ۹۸ را به صورت مردمی و با مشارکت معتمدین، فرماندهان پایگاههای بسیج سطح شهر، شوراهای دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار نماییم.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر چناران اظهار داشت: انجام تبلیغات محیطی با استفاده از تصاویر معلمین منتخب به همراه دانش آموزان در استندهای شهری ، تهیه و ساخت کلیپ های مرتبط با هفته معلم و انشار در شبکه های اجتماعی، ساخت ویژه برنامه صوتی از طریق عوامل صدای چناران با موضوع هفته معلم، برگزاری جشن بزرگداشت روز معلم در ۱۵ اردیبهشت ماه و دعوت از معتمدین به منظور حضور در مدارس سطح شهر و اهدای گل توسط این عزیزان به معلمین گرامی از اقدامات ما در گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مطهری خواهد بود. ‍

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات