تقدیر شهردار کرمان از پاکبانان شهرداری

در پی بازدید سرزده‌ی شهردار کرمان از محل کار پاکبانان صورت گرفت:

تقدیر شهردار کرمان از پاکبانان شهرداری

همیشه قدردان زحمات جامعه‌ی کارگری هستیم

از کارگران نمونه شهرداری تجلیل می شود

شب گذشته شهردار کرمان با حضور سرزده در محل کار پاکبانان، ضمن تشکر از زحمات آنها، با اهدای گل و شیرینی از آنها تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم‌زاده در این دیدار سرزده که جمعی از مدیران شهرداری نیز وی را همراهی کردند، با بیان اینکه در هفته‌ی زمین پاک و روز نخست هفته‌ی کار و کارگر قرار داریم و باید از زحمات این عزیزان که برای نظافت و تمیزی شهر تلاش می کنند، تقدیر کرد، ادامه داد: کارگران بخش مهمی از بدنه شهرداری را تشکیل می دهند.
وی با اشاره به اینکه پاکبانان برای پاکیزگی شهر و محیط زیست شهری زحمات فراوانی می‌کشند که قابل تقدیر است، اظهار کرد: اما شرایط ایده آل زمانی محقق می‌شود که هر کدام از ما به عنوان یک فرد در جامعه، به وظیفه‌ی خود در قبال محافظت از طبیعت و محیط زیست و پاکیزه نگه داشتن زمین عمل کنیم .
شهردار کرمان گفت: حضور در جمع پاکبانان در محل کارشان و تقدیر از آنها به این دلیل است که جامعه‌ی کارگری بدانند همیشه به یادشان و قدردان زحماتشان هستیم و شرایطشان را درک می‌کنیم.
عالم زاده با اشاره به اینکه مسافرانی که در طول سال به‌خصوص ایام نوروز به کرمان سفر کردند، آنچه برایشان مهم بود و به آن اشاره داشتند، تمیزی و نظافت شهر و جمع آوری زباله ها بود که آن را مدیون تلاش های شبانه روزی پاکبانان و کارگران شهرداری می دانیم، اضافه کرد: این تلاش‌ها سبب شده است همیشه شهر کرمان به لحاظ پاکیزگی محیط شهری، شرایط مطلوب و مناسبی داشته باشد .

وی افزود : امیدوارم همه شهروندان نجیب کرمانی نیز در زمینه‌ی پاکیزه نگه داشتن محیط شهری با شهرداری کرمان همراهی کنند .

شهردار کرمان در بخش دیگری از صحبت های خود از برگزاری جشن بزرگ ویژه کارگران شهرداری به زودی خبر داد و افزود: طبق روال سال‌های گذشته از کارگران نمونه در چهار منطقه شهری تجلیل خواهد شد.
گفتنی است در این مراسم شهردار کرمان ضمن گفت‌وگو با پاکبانان و کسب اطلاع از مسائل و مشکلات این قشر خدوم و زحمت کش، با اهدای گل و شیرینی از تلاش های شبانه روزی آنها تقدیر و تشکر کرد.

نجمه ابراهیمی نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید taghdirazpakban.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات