نشست هم اندیشی شورای سازمان...

نشست هم اندیشی شورای سازمان...

نشست هم اندیشی شورای سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با اعضای شورای شهر در مورد راهکارهای واگذاری اتوبوس های درونشهری روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه در شورای اسلامی شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، نشست هم اندیشی شورای سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با اعضای شورای شهر در مورد راهکارهای واگذاری اتوبوس های درونشهری روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه در شورای اسلامی شهر برگزار شد.

محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در این نشست که در  صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل گفت: خرید مینی بوس برای بخشی از مسیرهای شهری از سوی سازمان حمل و نقل انجام شد و این موضوع پیگیری خاص خود را نیاز دارد.
وی اظهار داشت: سازمان شهرداری ها و دهیاری ها تمایل به اعطای وام خرید مینی بوس یا اتوبوس با شرایط را دارد که باید برای تخصیص آن تصمیم نهایی از سوی شهرداری و شورا اتخاذ گردد.

در جلسه صحن شورای اسلامی شهر یزد محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، محمود شاکری شمسی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد، غلامعلی سفید رئیس و اعضای شورای شهر، سید علی مشتاقیون سرپرست شهرداری و محمد رضا شفیعی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات