رضایتمندی بیش از ۸۲ درصدی شهروندان از بازخورد تماس با مرکز ۱۳۷ شهرداری تبریز
به گزارش شهریار ، بنا بر اعلام مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تبریز، در اسفند ۹۷، در مجموع ۱۲ هزار و ۱۰۰ تماس از سوی شهروندان با این مرکز صورت گرفته که از این تعداد چهار هزار و ۵۶۳ تماس ثبت شده و سه هزار و ۷۸۶ تماس منجر به اقدام اجرایی شده و ۷۷۷ تماس در دستور کار بررسی و کار کارشناسی جهت اقدام است.
همچنین هفت هزار و ۵۳۷ از کل تماس ها مربوط به راهنمایی میهمانان، گردشگران، شهروندان و موارد تکراری بوده است .
بر اساس اعلام مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ تبریز، از ۱۶/۶۸ درصد تماس ها بازخورد اخذ شده و میانگین رضایتمندی حاصل شده ۸۲/۱۵ درصد است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز
نظرات