رضایتمندی بیش از ۸۲ درصدی شهروندان از بازخورد تماس با مرکز ۱۳۷ شهرداری تبریز

رضایتمندی بیش از ۸۲ درصدی شهروندان از بازخورد تماس با مرکز ۱۳۷ شهرداری تبریز

به گزارش شهریار ، بنا بر اعلام مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تبریز، در اسفند ۹۷، در مجموع ۱۲ هزار و ۱۰۰ تماس از سوی شهروندان با این مرکز صورت گرفته که از این تعداد چهار هزار و ۵۶۳ تماس ثبت شده و سه هزار و ۷۸۶ تماس منجر به اقدام اجرایی شده و ۷۷۷ تماس در دستور کار بررسی و کار کارشناسی جهت اقدام است.

همچنین هفت هزار و ۵۳۷ از کل تماس ها مربوط به راهنمایی میهمانان، گردشگران، شهروندان و موارد تکراری بوده است .

بر اساس اعلام مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ تبریز، از ۱۶/۶۸ درصد تماس ها بازخورد اخذ شده و میانگین رضایتمندی حاصل شده ۸۲/۱۵ درصد است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات