گزارش اجرای طرحها و فعالیتهای فضای سبز در منطقه ۳ اهواز

گزارش اجرای طرحها و فعالیتهای فضای سبز در منطقه ۳ اهواز

طرح ها و فعالیت های حوزه فضای سبز منطقه ۳ شهرداری اهواز در راستای شادابی و طراوت محیط زیست شهری در سطح این منطقه، به طور مستمر ادامه دارد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ اهواز مجتبی یوسفی مدیر منطقه با بیان این مطلب گفت: بعد از پشت سر گذاشتن بحران سیلاب فضای سبز این منطقه با همت نیروهای خود اجرای طرح های مختلف جهت ارتقای کیفی فضای سبز پارک ها ، فضای سبز میادین و بلوراهای اصلی بطور همسان در سطح منطقه را در دستور کاری خود قرار داده است.

وی گفت: از جمله اقدامات انجام شده توسط حوزه فضای سبز می توان به اجرای طرح بهسازی آبنماها با راه اندازی آبنماهای مسیر فرودگاه ، پنج نخل، بلوار پایانه کوی آغاجاری و پارک زیتون ،اجرای طرح اهواز شهرگل با کاشت و واکاری درختچه های گلدار در کلیه سطوح فضای سبز با انواع گونه، اجرای طرح استفاده از شاخ و برگ درختان هرس شده با ساخت قیم و باکس های حفاظتی درختچه های گلدار با استفاده از چوبهای حاصل از هرس درختان ، اجرای فعالیتهای ویژه رسیدگی به فضای سبز با چمن زنی و حاشیه زنی و پاکسازی و برکشی سطوح مختلف پارکها و فضای سبز اشاره کرد.

مدیر منطقه ۳ در ادامه افزود: اجرای طرح پوشش حداکثری شبکه آبیاری فضای سبز در فصل گرما با شروع عملیات بهسازی ایستگاهای پمپاژ زرگان و شهروند که براثر سیلاب غیرفعال بوده یکی دیگر از فعالیت های در حال اجرای این منطقه است .

یوسفی همچنین از بهسازی شبکه آبیاری با لوله کشی نقاط فاقد آب آبیاری در بلوار پاسداران، برومی، بلوار نفت و فرودگاه گفت و افزود: با بکارگیری تانکرهای آبیاری و با بکارگیری تانکرهای آبیاری بصورت شبانه روزی با تعداد سه دستگاه در شش تایم کاری و تشتک زنی و احداث انهار آبیاری بصورت ویژه در زیر درختان و درختچه ها در حال انجام و ادامه دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات