عملیات توسعه و تکمیل مسیر پیاده راه سلامت آغاز شده است

عملیات توسعه و تکمیل مسیر پیاده راه سلامت آغاز شده است


شهردار منطقه ۶ شیراز گفت: با توجه به استقبال شهروندان از پیاده راه سلامت چمران جنوبی عملیات توسعه و تکمیل این مسیر آغاز شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس سروی ضمن اعلام این خبر افزود: مسیر سلامت چمران جنوبی حد فاصل بلوار شاهد تا تقاطع بصیرت (پل معالی آباد) یکی از پروژه های انسان محور منطقه شش جهت ارتقای سلامت شهروندان، توسعه فضای سبز عمومی و صیانت از مجموعه باغات قصردشت است.
وی ادامه داد : با توجه به استقبال بی نظیر شهروندان از این پروژه، شهرداری شیراز بر آن شد نسبت به تکمیل، توسعه و ارتقا امکانات این مکان اقدام کند. در همین راستا مطالعات مربوط به طراحی منظر و برآورد عمرانی مسیر سلامت توسط کارشناسان منطقه شش و با نظر اساتید مربوط به این رشته انجام گردیده است.
شهردار منطقه ۶ شیراز اضافه کرد: احداث این پروژه در سه فاز در دستور کار قرار گرفته که شامل ایجاد مسیر دوچرخه سواری، ایجاد دیوارهای حائل سنگی در مسیرها و ترانشه های خطرآفرین (مسیرهای غیرایمن)، کاشت درختان سایه دار و گل کاری، اصلاح مسیرهای آبراه و دیگر امکانات ورزشی است.
مهندس سروی با بیان اینکه توجه به رفاه، آسایش و سلامت شهروندان از اهداف مدیریت شهری است، گفت: مسیر سلامت یکی از پروژه های مهم منطقه است که با طراحی ویژه و همجواری باغات قصردشت و چشم اندازی منحصر به فرد می تواند شرایطی را بوجود آورد که شهروندان بتوانند در محیط امن و آرام و به دور از دغدغه های روزمره ساعاتی را در کنار خانواده سپری کنند و از این فضای دلنشین لذت ببرند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات