عملیات اجرایی مجموعه ورزشی بوستان کوهسار به زودی آغاز می‌شود

عملیات اجرایی مجموعه ورزشی بوستان کوهسار به زودی آغاز می‌شود

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ عصارزاده افزود: اکنون مقدمات اولیه برای آغاز اجرای این پروژه مانند تسطیح زمین، نقشه‌برداری، طراحی و تملکات موردنیاز این زمین انجام شده و به زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: با اجرای این پروژه هزار و ۷۰۰ مترمربع کاربری فضای سبز با تامین فضاهای ورزشی به ضلع غربی بوستان کوهسار  واقع در ناحیه مینودر اضافه می‌شود.

این مسئول با بیان این که پیش بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه تا مردادماه سال جاری به پایان برسد، گفت: زمین اسکیت، والیبال، بدمینتون، بسکتبال و فوتبال از فضاهای در نظرگرفته شده در این زمین است.

وی گفت: در گذشته زمین مورد نظر در ضلع غرب بوستان کوهسار از شرایط نامساعدی برخوردار بود و با توجه به ضرورت و نیاز شهروندان برای بهره‌برداری از فضاهای تفریحی تصمیم گرفته شد تا این زمین به فضای بوستان کوهسار اضافه شود.

عصارزاده تصریح کرد: با توجه به نگاه مدیریت شهری مبنی بر توسعه فضاهای تفریحی، فضای سبز و ارتقاء ارائه خدمات به شهروندان، این مهم در برنامه کاری این مجموعه قرار گرفته و  با توجه به نزدیکی فصل تابستان، شهروندان ناحیه مینودر شاهد بهره‌برداری از این فضا برای گذراندن اوقات فراغت خواهند بود.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات