شستشوی بیش از ۶ کیلومتر خط انتقال و مخزن زمینی روستاهای شهرستان گرگان

شستشوی بیش از ۶ کیلومتر خط انتقال و مخزن زمینی روستاهای شهرستان گرگان

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گرگان گفت: در فروردین ماه امسال شستشوی بیش از ۶ کیلومتر خط انتقال و مخزن زمینی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان محمد محبوبی با اعلام خبر فوق، افزود: شستشوی مخزن زمینی ۵۰۰۰متر مکعبی نوده ملک (مجتمع پیرواش) و خط انتقال روستای نوده ملک تا حسین آباد به طول ۱۵۰۰ متر انجام شد.

به گفته وی، شستشو و لایروبی مخزن و خط انتقال علاوه بر موثر بودن در ارتقای بهداشت آب، در کیفیت آن نیز تا حد قابل توجهی موثر است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گرگان حجم خطوط انتقال و شبکه توزیع در روستاهای این شهرستان ۵۸۸ کیلومتر اعلام کرد و گفت: در این مدت ۲۲۰ مورد رفع شکستگی شبکه توزیع و خط انتقال نیز انجام شده است.

وی ضمن اشاره به فروش ۲۱ فقره انشعاب آب به مشترکین متقاضی جدید، افزود: طی ماه گذشته ۳۵ دستگاه کنتور آب به صورت رایگان برای مشترکین کنتور خراب، تعویض شده است.

محبوبی اضافه کرد: جابه جایی مخزن فلزی هوایی ۳۰ مترمکعبی روستای سلطان آباد از اقدامات این دستگاه به شمار می رود.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که ۷۸ روستا تحت پوشش امور آبفار شهرستان گرگان است، افزود: ۲۸۴۹۱ مشترک با ۹۳۹۲۲نفر جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات