استفاده از تریبون نماز جمعه روستای کوه آباد تایباد جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب

استفاده از تریبون نماز جمعه روستای کوه آباد تایباد جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب

سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی تایباد پیش از خطبه های نماز جمعه اهل سنت روستای کوه آباد بر مصرف بهینه آب شرب تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سید هادی نمازی پیش از خطبه های نماز جمعه اهل سنت روستای کوه آباد گفت: آب منبعی مهم در اقتصاد، محیط زیست و توسعه است که کمبود آن همه جنبه های زندگی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.
نمازی تصریح کرد: با عنایت به اینکه آب یکی از مولفه های مهم توسعه یافتگی بشمار می رود، خانواده ها  آموزش مصرف بهینه را از همان سنین ابتدایی به کودکان خود آغاز کنند و جلوه های عینی را به آنان نشان دهند.
وی افزود: امور آبفار تایباد برنامه هایی در زمینه شناسایی و برخورد جدی با مشترکان دارای انشعابات غیرمجاز آب دارد که این برنامه ها در حال انجام می باشد.
سرپرست امور آبفار تایباد بیان کرد: استفاده از انشعابات غیرمجاز آب در روستاها نوعی اجحاف در حق مشترکان قانونمند است و موجب تضییع حقوق بیت المال می شود.
سید هادی نمازی در ادامه از نمازگزاران جهت اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف آب و دعوت مردم به صرفه جویی در مصرف آن، یاری خواست و بر پرداخت به موقع آب بهای مصرفی خانوارها تاکید نمود.

خطیب نماز جمعه روستای کوه آباد و بخشدار مرکزی شهرستان از زحمات جهادی امور آب و فاضلاب روستایی در ارائه خدمات و سقائیت به روستائیان مرزی تایباد تقدیر و تشکر نمودند.

گفتنی است: امور آبفار تایباد به بیش از ۴۰ هزار نفر در قالب بالغ بر ۱۰ هزار مشترک ارائه خدمات می دهد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات