تکاپوی پروژه‌های عمرانی افتخاری برای اصفهان است

تکاپوی پروژه‌های عمرانی افتخاری برای اصفهان است

شهردار اصفهان گفت: علی‌رغم شرایط رکود، تکاپوی پروژه‌های عمرانی در شهر اصفهان با تلاش کارگران ادامه دارد و چندین پروژه بزرگ و محرک توسعه در نقاط مختلف شهر در حال اجرا است.

قدرت الله نوروزی صبح امروز_شنبه هفتم فروردین ماه ۹۸_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه نهم اردیبهشت ماه در تقویم کشور به عنوان روز شوراها ثبت شده است، اظهار کرد: شوراها از ارکان مهم تصمیم گیری و اداره امور کشور هستند و می‌توانند در تمام حوزه‌های شهر نقش ایفا کنند، به همین دلیل از تمام تلاش‌های نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا به ویژه اعضاء شورای شهر اصفهان به جهت تلاش برای بهبود وضعیت شهر تشکر می‌کنم.

وی یازدهم اردیبهشت ماه «روز جهانی کارگر» را به تمام مردان و زنانی که در صف اول تولید و توسعه فعالیت می کنند و همچنین به کارگرانی که در شهرداری مشغول فعالیت هستند، تبریک گفت و تاکید کرد: در شهر اصفهان کارگران در تمام نقاط شهر مشغول کار هستند و این افتخار شهر اصفهان است که در شرایط رکود در اصفهان، تکاپوی پروژه‌های عمرانی با تلاش کارگران در حال وقوع بوده و چندین پروژه بزرگ و محرک توسعه در نقاط مختلف شهر در حال اجرا است.

شهردار اصفهان ادامه داد: باتوجه به اینکه ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم است به همین بهانه از این تلاشگران عرصه علم و دانش می‌خواهیم به مدیریت شهری بیشتر یاری رسانند.

وی با بیان اینکه معلمان، آینده توسعه کشور را در دست دارند و تعلیم و تربیت رسالت مهم معلمان است، تصریح کرد: معلمان بهتر از هر فرد دیگری می‌توانند به ترویج فرهنگ شهروندی در مدارس کمک کرده و نقش موثری در ارتقاء فرهنگ شهروندی داشته باشند.

نوروزی خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان سال گذشته با برنامه‌ای به نام «کلاس شهر» در مدارس در کنار معلمان رفت و با کمک آنها برنامه‌هایی هنری و فرهنگی برای آموزش مفاهیم شهروندی به کودکان و دانش‌آموزان اجرا کرد که تاثیر بسیار زیادی داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات