تماس بیش از ۵ هزار شهروند اصفهانی با اداره ۱۳۷ در یک هفته

تماس بیش از ۵ هزار شهروند اصفهانی با اداره ۱۳۷ در یک هفته

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۷۸۳ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار و حدود دو هزار مشاوره را از این مرکز دریافت کردند.

بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان از مجموع تماس‌های واصل شده، دو هزار و ۵۳۶ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۹ درصد، ۴۵۴ تماس معاونت عمران معادل هشت درصد و ۸۴ مورد نیز ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است، سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

از مجموع تماس‌های شهروندان ۹۰۹ مورد از قبیل حوادث ناشی از سقوط، گزارش باز بودن والو آب فضای سبز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۲ درصدی تماس گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۱۴۲ تماس با شهروندان برقرار شده است .

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۹۷۴ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به برنامه‌های فرهنگی، شماره تلفن مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان و اطلاع از عوارض شهرداری به شهروندان ارائه کردند.

شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات