روابط عمومی شهرداری رامسر/پیام تبریک مشترک مهندس کحالی  شهردار رامسر  و رییس شورای اسلامی شهر رامسر به مناسبت روز شوراها ، روز کارگر و بزرگداشت مقام معلم

روابط عمومی شهرداری رامسر/پیام تبریک مشترک مهندس کحالی شهردار رامسر و رییس شورای اسلامی شهر رامسر به مناسبت روز شوراها ، روز کارگر و بزرگداشت مقام معلم

سپاس و ثنای بی حد بر خالقی که به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت. این روز با شکوه را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستا که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهرستان تلاش میکنند، تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامت همگان را از خدا وند بزرگ خواهانیم .

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، به معلمان سخت کوش ، امیدواریم که به لطف خداوند باری تعالی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر( عج ) با تلاش و همت همه معلمان صبور این سرزمین شاهد شکوفائی هرچه بیشتر نونهالان و دانش آموزان عزیز این خطه از میهن اسلامی باشیم.

همچنین به پاس فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ، نکوداشت روز جهانی کار و کارگر و به رسم تقدیر از خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف،مومن و صبور ایران اسلامی ، بالاخص کارگران زحمتکش ، متعهد و صدیق شهرداری رامسر ، این فرصت را مغتنم دانسته و زحمات بی دریغ آنان را ارج می نهیم. ضمن تقدیر از کارگران متعهد و پر تلاش شهرمان ، این روز خجسته را به یکایک آنان شاد باش عرض نموده،توفیق و سلامتی همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم .

سعید صفاتی                                              رضا کحالی

رییس شورای اسلامی شهر رامسر                              شهردار رامسر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رامسر

    منبع خبر

    شهرداری رامسر

    شهرداری رامسر

    شهرداری رامسر یک شهرداری در شهر رامسر می باشد

      نظرات