۳۷هزارو ۵۱۰ بار سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه به صدا درآمد
مسئول سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری ارومیه گفت: طی سال گذشته، ۳۷ هزارو ۵۱۰ بار سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه به صدا درآمد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ احسان مهدی پور بیان کرد: در طول سال ۹۷ تعداد ۹هزارو ۲۳۳ تماس تلفنی از سوی شهروندان با موضوع اجرائیات، پیشگیری و تکدیگری دریافت شده است.
وی با بیان اینکه از این تعداد تماس تعداد ۱۲ هزارو ۹۶۷ تماس در رابطه با نواحی شش گانه و سگهای ولگرد گزارش شده است، اظهار کرد: تعداد ۹هزارو ۳۶۶ تماس مرتبط با شهرداری مرکزی و خدمات شهری مناطق، تعداد ۴هزارو ۵۰۳ تماس مرتبط با سازمان های تابعه و نیز تعداد یک هزارو ۴۴۱ تماس در رابطه با معاونت ها و ادارات شهرداری ارومیه گزارش دریافت شده است.
مسئول سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری ارومیه با اعلام اینکه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ ارومیه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی شهروندان در موارد مرتبط با شهرداری است، گفت: ارائه و پیگیری درخواست بدون مراجعه حضوری به شهرداری، کاهش ترددهای درون شهری و تراکم کار مناطق و سازمان ها، ارتباطی آسان و یکسان و شبانه روزی با شهرداری با مشارکت مردمی در حل معضلات شهری و صرفه جویی در هزینه و وقت را از مزایای ارتباط با سامانه ۱۳۷ است.
وی افزود: همه این تماس ها و پیگیری های شهروندان در طی تماس کارشناسان ۱۳۷ با مسئول مربوطه جهت مرتفع نمودن مشکل در سطح محله یا منطقه است و بعد از جمع بندی گزارشات و نتیجه گیری مستقیماً به دفتر شهردار ارسال می گردد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه
نظرات