درخشش شهرداری اصفهان در "جشنواره فرهنگی ایمنی ترافیک"

درخشش شهرداری اصفهان در "جشنواره فرهنگی ایمنی ترافیک"

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در "جشنواره فرهنگی ایمنی ترافیک" بیشترین جوایز را در بخش‌های مختلف از آن خود کرد.

علیرضا صلواتی اظهار کرد: جایزه ویژه هیئت داوران و دیپلم افتخار این جشنواره به پاس فعالیت‌های شاخص شهرداری اصفهان در حوزه فرهنگ ترافیک به شهرداری اصفهان و معاونت حمل و نقل و ترافیک اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های شاخص در حوزه ارتقای فرهنگ ترافیک سبب شد تا شهرداری اصفهان برگزیده شود.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سال گذشته شهرداری اصفهان از سوی وزارت کشور برگزیده شد. امسال نیز وزارت راه و شهرسازی و جمعیت طرفدار ایمنی راه‌ها، شهرداری اصفهان را در حوزه ایمنی و فرهنگ ترافیک برگزیده اعلام کرده است.

صلواتی افزود: شهرداری اصفهان در بخش‌های مختلف رتبه اول تا سوم را کسب و تقریبا همه جوایز را از آن خود کرد. هیئت داوران یک جایزه ویژه در نظر داشت که به انتخاب و رای آنان برای پاسداشت مجموعه اقدامات منحصر به فرد در حوزه فرهنگ و ترافیک به شهرداری اصفهان اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: این جشنواره با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزارت راه و شهرسازی، فرماندهان پلیس راه، پلیس راهور، مدیران صدا و سیما و مسئولان وزارت کشور در تالار وحدت تهران برگزار شد.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: این جشنواره فرهنگی برای شهرداری اصفهان رویدادی فوق العاده و بی نظیر بود چرا که این موفقیت نخستین افتخار آفرینی شهرداری اصفهان در سال ۹۸ است.

در این جشنواره در بخش کلیپ اداره آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان رتبه دوم، "حامد زارعیان" از پویش مردمی ترافیک رتبه دوم برای ساخت "تیزر کودک یتیم" و "علیرضا خاکسار" رییس اداره آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان رتبه سوم در بخش انیمیشن را کسب کرد.

به گفته علیرضا اسماعیلی دبیر جشنواره فرهنگی ایمنی ترافیک بیش از ۴۰۰ اثر به کمیته داوری راه یافت که این آثار در هفت حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات