سازمان سرمایه گذاری بر مبنای طرح جامع حرکت کند

سازمان سرمایه گذاری بر مبنای طرح جامع حرکت کند

محمدی رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: طی مدتی که سازمان سرمایه گذاری تشکیل شده اقداماتی صورت گرفته است ولی نداشتن طرح و چشم انداز طرح جامع سرمایه گذاری زحمات را بی نتیجه خواهد کرد چرا که طرح جامع سرمایه گذاری نقشه راه سازمان سرمایه گذاری می باشد.
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اراک، یادآور شد: در شهرهای اصفهان و قزوین برای حفظ باغات شهری کارهای علمی و عملیاتی تخصصی صورت گرفته است در اراک نیز می بایستی برای نجات و حفظ باغها و به خصوص باغات سنجان و کرهرود تمام تلاش را در راستای حفظ و عدم تغییر کاربریشان بکار بست.
محمدی گفت: باغستان قزوین نقش سازنده ای در حفظ شهر از خطر سیلاب دارد و در عین حال فضای سبز و تفریحی را برای شهروندان فراهم کرده است.
وی ادامه داد : باید امتیازاتی برای باغداران قایل شد که از تغییر کاربری این باغات منصرف گردند و برای رسیدن به این مهم جلساتی با مسیولان امر باید برگزار گردد که تمام مراحل قانونی بررسی شود.
طوفان محمدی در خصوص سازمان سرمایه گفت : طی مدتی که سازمان سرمایه گذاری تشکیل شده اقداماتی صورت گرفته است ولی نداشتن طرح و چشم انداز طرح جامع سرمایه گذاری زحمات را بی نتیجه خواهد کرد چرا که طرح جامع سرمایه گذاری نقشه راه سازمان سرمایه گذاری می باشد.


:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات