تداوم نهضت آسفالت در مناطق ده‌گانه/ برنامه آسفالت ریزی خیابان‌های مختلف مشخص شد

تداوم نهضت آسفالت در مناطق ده‌گانه/ برنامه آسفالت ریزی خیابان‌های مختلف مشخص شد

به گزارش شهریار ، شهرداری تبریز برای بهینه سازی وضعیت آسفالت شهر از روزهای گذشته با همکاری سازمان عمران شهرداری تبریز و مناطق ده‌گانه تبریز نهضت آسفالت را آغاز کرده است و این روزها شاهد عملیات های مختلف آسفالت ریزی و لکه گیری در نقاط مختلف شهر هستیم.

برنامه آسفالت ریزی خیابان‌های مختلف طی هفته جاری مشخص شد:

منطقه ۱:

طی روز گذشته در منطقه گلپارک بطرف برج اطلس توسط شهرداری منطقه یک بیش از ۱۰ تن آسفالت ریزی شد. همچنین در فلکه همافر آخر صادقیان ۶متری پنجم نیز عملیات آسفالت ریزی انجام شد.

در ادامه عملیات آسفالت ریزی نیز امروز زیر پل یوسف آباد به طرف چهارراه عباسی و خیابان ۷تیر توسط شهرداری منطقه ۱ تبریز آسفالت ریزی می شود.

منطقه ۲:

توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز امروز در زعفرانیه فلکه مسجد تا میدان دانش به صورت رفت و برگشت، مسیرهای اصلی یاغچیان و رجایی شهر و خیابان شادمان و خیابان عابد تبریزی آسفالت ریزی می شود.

فردا فلکه شهریار تا کتابخانه فرهنگیان به صورت رفت و برگشت، ۱۸ متری شرقی و غربی، ویلاشهر خیابان شکوفه، بهاران، گلها و گلستان آسفالت ریزی می شود.

منطقه۶:

در شهرداری منطقه ۶ تبریز نیز ۴.۵ تن آسفالت از مسیر میدان راه آهن به طرف خطیب در داخل مسیر بی آر تی پخش و توزیع می شود.

منطقه ۹:

هفت تن آسفالت توسط شهرداری منطقه ۹ تبریز جهت لکه گیری مقابل ناحیه ۳ائل باغی توسط اکیپ کارگاهی پخش شد.

امروز پنج تن آسفالت نیز جهت لکه گیری جاده زرنق به طرف روستای زرنق با اکیپ کارگاه توسط شهرداری منطقه ۹ تبریز انجام می شود.

روز چهارشنبه آسفالت ریزی از مقابل بیمارستان مردانی آذر تا اول روستای زرنق انجام می شود. روز پنج شنبه آسفالت ریزی خیابان ۳۵ متری خاوران و تفرجگاه ائل باغی و روز جمعه تفرجگاه ائل باغی انجام می شود.

منطقه ۱۰:

خیابان بهشتی شمالی نیز توسط شهرداری منطقه ۱۰ تبریز روز گذشته آسفالت ریزی شد و امروز هم خیابان ششگلان- ثقه الاسلام آسفالت ریزی می شود.

روز پنج شنبه خیابان کوثر شرقی، روز جمعه شهرک ارم کمربندی میانی، روز شنبه شهرک ارم کمربندی میانی و روز یک شنبه خیابان سرباز شهید آسفالت ریزی می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات