جشنواره شهر دوستدار کودک در بوستان شهروند برگزار می شود

جشنواره شهر دوستدار کودک در بوستان شهروند برگزار می شود

شهردار منطقه ۷ شیراز از برگزاری جشنواره شهر دوستدار کودک در بوستان شهروند خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس صالحی با اعلام اینکه این جشنواره چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود، گفت: اقدامات گسترده ای از جمله اصلاح مسیر تردد کودکان، نصب مبلمان های شهری کودکانه، رنگ آمیزی و ایمن سازی محیط در بوستان شهروند واقع در بلوار اتحاد به عنوان بوستان دوستدار کودک انجام شده است.
شهردار منطقه ۷ شیراز هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی شهر دوستدار کودک به شهروندان دانست و افزود: توجه به نیازها و علایق کودکان در طراحی و برنامه ریزی شهری از جمله اهداف برگزاری جشنواره شهر دوستدار کودک است.
صالحی با تاکید بر اینکه در شهر دوستدار کودک تلاش می شود تا فضای فعالیت کودکان همچون سایر شهروندان و منطبق با نیازهایشان مناسب سازی شود، اضافه کرد: ایجاد حس امنیت، هویت، تعلق خاطر، محبت و عشق به شهر و فراهم ساختن امکانات مناسب برای کودکان ازمشخصه های شهر دوستدار کودک است.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در این جشنواره سایر ارگان ها نیز در کنار شهرداری تلاش کنند تا بتوانیم فضا و ساعات خوشی را برای کودکان مهیا کنیم.
براساس این گزارش، جشنواره شهر دوستدار کودک چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ لغایت ۱۹ در بوستان شهروند واقع در بلوار اتحاد با شرکت گروه های بازی و ورزش کودکان و گروه های مختلف هنری، فرهنگی و ورزشی کودکانه برگزار می شود. پیش از این نیز نخستین برنامه گذر کودکانه در راستای تبدیل شیراز به شهر دوستدار کودک در پیاده راه وکیل چهارشنبه اول اسفند ماه برگزار شده بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات