پیام سرپرست شهرداری ساری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

پیام سرپرست شهرداری ساری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

بسمه تعالی

روز جهانی کارگر، گرامیداشت تلاش انسان‌های خستگی‌ناپذیری است که در شخصیت والا و اندیشه ارزشمندشان، روحیه همدلی، دلسوزی، تعصب و عشق به جامعه و خانواده موج می‌زند. حفظ کرامت و جایگاه همه کارگران به خصوص کارگران پرتلاش و باتعصب ساروی ، نشانه پیشرفت همه جانبه و نهادینه شدن گفتمان عدالت اجتماعی در شهر و دیارمان است و جامعه‌ای که به کارگران خود بها و جایگاه می‌دهد و این گروه در آن از آرامش و امنیت خاطر برخوردارند، آن جامعه در حال رشد و ترقی است. تکریم شما کارگران گران قدر، تکریم کار و است و پویایی و تفکر؛ زیرا آنچه ماهیت نقش‌آفرینی یک کارگر را تشکیل می‌دهد، احساس مسئولیت، تعصب کاری، تلاش و پیگیری و اندیشه ورزی است. ۱۱ اردیبهشت را به کارگران ساروی به پاس تلاش ها و حمیت هایشان تبریک می گویم.

همواره در سال های اخیر سعی برآن بوده تا با ساماندهی وضعیت کارگران شهرمان به خصوص همکاران شاغل در مدیریت شهری، از طریق اقداماتی همچون افزایش سطح بهداشت روانی و سلامت و آرامش ذهنی شما، مدیریت شهری توجه خود را به خواسته هایتان، نه در شعار بلکه در رفتار و عملکرد، به صورت جدی نشان دهد، که نمونه آن، احداث و نامگذاری یک میدان با نام والای «کارگر» در یکی از میادین شهر است.

این روز را به شما همکاران کارگر شاغل در مجموعه شهرداری ساری و سازمان های تابعه که همواره با جدیت و تعهدی ستودنی، همراه و هماهنگ با تصمیمات و فعالیت های مدیریت شهری در تلاش و تکاپو هستید، تبریک می گویم.

بر این باورم که رسیدگی به امور شما عزیزان و پیگیری وضعیت معیشتی شما گرامیان، نه صرفاً یک اقدام کاری بلکه یک وظیفه ضروری برای همه ما است. کارگر نباید دغدغه‌ای جز کار و تلاش برایش باقی بماند. باید بر دستان پینه‌بسته و صورت خسته او با دیده احترام و ارزش نگریست و همه ما برای ارج گذاری به شخصیت والایشان، ذهنی آرام و دلی شاد به ارمغان بیاوریم.

خداقوت و روزگار به کامتان باد!

عبدالحمید فرزانه

سرپرست شهرداری ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات