حضور مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری ...

حضور مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری ...

در دومین روز از برگزاری اردوی آموزشی نجات از سیلاب، کوشش تبار مدیر کل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به همراه حیدری مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مرکزی و کارشناسان این دفتر در محل برگزاری این اردو حضور یافتند.
در این بازدید مدیرکل دفتر شهری استانداری ضمن تشکر از زحمات رییس و مربیان آموزشی سازمان آتش نشانی شهرداری اراک در برگزاری این اردوی آموزشی اظهار داشت: آموزش های ضمن خدمت برای آتش نشانان یک نیاز ضروری است که با برنامه ریزی های صورت گرفته در دفتر امور شهری و کمیته آموزش و بحران آتش نشانان استان، در سال جاری دوره های آموزشی متنوعی را به میزبانی شهرهای استان برای تمامی آتش نشانان برگزار خواهیم کرد.
در ادامه کوشش تبار مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در جمع آتش نشانان حاضر در اردوی آموزشی گفت: تربیت و آموزش نیروی انسانی برای یک سازمان و مجموعه به عنوان یک سرمایه شناخته می شود که برگزاری اینگونه اردوهای آموزشی در این راستا بوده و خوشبختانه این تفکر در مجموعه مدیریتی استان و بویژه دفتر امور شهری استانداری حاکم می باشد.
وی با تقدیر از جانفشانی های آتش نشانان در مواجهه با حوادث، افزود: با توجه به تنوع حوادث و گستره خدمات آتش نشانی، خرید تجهیزات فردی برای آتش نشانان و نیز وسایل امداد و نجات باید در اولویت قرار بگیرد و ما نیز با استفاده از راهکارهایی که در اختیار داریم تمام تلاش خود را در این راستا به کار خواهیم بست.
در پایان این بازدید، آقازیارتی رییس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک ضمن تشکر از حضور کوشش تبار، در این اردو را مایه دلگرمی برای آتش نشانان دانست و از نگاه ویژه مدیرکل دفتر شهری استانداری و اهتمام ویژه وی به آتش نشانان تقدیر نمود.
گفتنی است؛ با هدف افزایش توان علمی و عملیاتی هر چه بیشتر آتش نشانان در برخورد با حوادث غیرمترقبه و لزوم بازآموزی و کسب مهارت های تخصصی مرتبط با امداد و نجات در حوادث سیلاب، با همکاری دفتر شهری و شوراهای استانداری مرکزی، دومین دوره آموزشی نجات از سیلاب با بهره گیری از اساتید مجرب این رشته در سازمان آتش نشانی اراک به مدت چهار روز از تاریخ ۸ الی ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری در محل رودخانه قهره چای در حال برگزاری می باشد.




:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات