افتتاح فاز یک مجموعه شهر آفتاب در سال آینده

افتتاح فاز یک مجموعه شهر آفتاب در سال آینده

www.BanaNews.irسخنگوی شهرداری تهران با اشاره به پیشرفت ۲۵ درصدی فاز یک مجموعه «شهر آفتاب» گفت: فاز اول این مجموعه در نیمه‌های سال ۹۱ و فاز ۲ آن در سال ۹۲ به بهره‌برداری خواهد رسید و در مجموع ۱۱۰ هزار متر مربع از مجموعه شهر آفتاب تا سال ۹۲ برای استفاده شهروندان افتتاح خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)به نقل از ایسنا محمد هادی ایازی با بیان این مطلب گفت: مجموعه شهر آفتاب در اراضی مجاور حرم حضرت امام (ره ) در حال احداث است که این مجموعه با ۵/۱ میلیون متر مربع دارای ۴۲ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در فاز اول است.

وی افزود: وسعت این نمایشگاه سه برابر فضای نمایشگاه بین‌المللی فعلی است و می‌تواند فضای مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مختلف باشد.

معاون شهردار تهران با اشاره به روند احداث مجموعه شهر آفتاب اظهار کرد: هم اکنون فاز یک شهر آفتاب ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در فاز ۲ آن نیز در حال انتخاب پیمانکار هستیم.

ایازی تصریح کرد: بر اساس برنامه فاز اول مجموعه شهرآفتاب در نیمه‌های سال ۹۱ و فاز ۲ آن در سال ۹۲ به بهره‌برداری خواهد رسید و در مجموع ۱۱۰ هزار متر مربع از مجموعه شهر آفتاب تا سال ۹۲ برای استفاده شهروندان افتتاح خواهد شد.

وی با تاکید بر این که ضلع غربی اراضی حرم حضرت امام (ره) تا فرودگاه امام خمینی (ره) به عنوان زون فرهنگی تعریف شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم با ایجاد چنین فضاهایی این زون را تکمیل کنیم که قطعا یکی از اقدامات برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی است تا شهروندان بتوانند از این فضا بهره‌مند شوند.

 

 

 

 

    نظرات