دیدار نمایندگان رسانه با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان

دیدار نمایندگان رسانه با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان

به مناسبت روز صنعت برق انجام شد

دیدار نمایندگان رسانه با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان

به مناسبت دهم اردیبهشت روز صنعت برق ، جمعی از نمایندگان اصحاب رسانه با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان دیدار کردند .

رئیس انجمن خبرنگاران استان در این دیدار به نیابت از سوی اصحاب رسانه ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان صنعت توزیع برق در عرصه خدمت رسانی گفت: برق ، نعمتی است که همواره مردم از آن استفاده می کنند و تلاشهای کارکنان برق قابل تقدیر است .

محمد تقی قدس بیان داشت : به دلیل پیگیری مستمر اصحاب رسانه پیرامون اخبار استان ، خوشبختانه عملکرد شرکت توزیع برق در عرصه خدمات دهی و اطلاع رسانی فعالیت ها بسیار مناسب است و همگی می باید قدر برق ، این موهبت الهی را بیش از پیش بدانیم .

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این دیدار ضمن قدردانی از اطلاع رسانی شایسته اصحاب رسانه در عرصه های مختلف گفت: رسانه ها نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه آگاهی بخشی ایفا می کنند.

سیدمحمد موسوی زاده با تشریح بخشی از عملکرد شرکت در حوزه خدمات رسانی، به کوشش همکاران در زمان بروز ناهنجاری های جوی ۲۷ اسفند تا ۱۴ فروردین ماه اشاره کرد و افزود : مجاهدت بی وقفه کارکنان این شرکت موجب شد تا در کمترین زمان ممکن مشکلات ناشی از خسارات وارده به شبکه ها و تاسیسات توزیع برق برطرف گردیده و برق مشترکان وصل شده است .

وی تصریح کرد : خدمت به مردم شریف استان یک توفیق الهی است که نصیب سخت کوشان برق گردیده و روز صنعت برق فرصت شایسته ای است که از مساعی ارزشمند همکاران گرانقدرم در ارائه خدمات مناسب به مردم تقدیر و تشکر نمایم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات