زیبایی شهر را مدیون کارگران هستیم

زیبایی شهر را مدیون کارگران هستیم

به گزارش شهریار ، ایرج شهین باهر در مراسم گرامیداشت روز کارگر که به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز برگزار شد، در جمع کارگران خدمات شهری با بیان این مطلب گفت: پاکیزگی شهر تبریز با اقدامات شما حاصل شد و حضور ما در این مراسم به منظور تشکر و قدردانی از عملکرد شماست.

او افزود: معتقدم پاک ترین و حلال ترین حقوق و دستمزد، همان حقوقی است که شما دریافت می کنید چون برای ریال به ریال آن تلاش کردید.

شهردار تبریز: در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لوایح جدید شهرداری در خصوص پرداخت حقوق کارگران شهرداری تبریز اظهار داشت: با همکاری شورای شهر لایحه  پرداخت حق سختی و زیان آوری مشاغل پاکبانی تصویب شد تا بتوانیم این حق مسلم کارگران را پرداخت کنیم.

ایرج شهین باهر با تاکید بر اینکه وقتی زیبایی شهر را مدیون شما پاکبانان هستیم باید قدردان آن هم باشیم افزود: برای اثبات این قدردانی مثل ماه های گذشته امسال نیز اول از همه حقوق کارگران پرداخت می شود و بعد از آنها بقیه پرسنل شهرداری حقوق شان را دریافت می کنند.

او تصریح کرد: در تلاش هستیم تا تمامی حقوق و مزایایی که می توانیم به کارگران شهرداری بدهیم را به شکل قانونی پرداخت کنیم.

در پایان این مراسم تندیس رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز و همچنین تندیس مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل پیگیری مسائل و مشکلات جامعه کارگری شهرداری تبریز به ایرج شهین باهر اهدا شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات