لایروبی انهار با هدف جلوگبری از وقوع سیل در حال انجام است

لایروبی انهار با هدف جلوگبری از وقوع سیل در حال انجام است

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت:  در راستای جلوگیری از وقوع سیل در بارندگی های اخیر، قبل از شروع بارندگی اقدام به لایروبی کانال ها و انهار کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  امیر سحابی ضمن تشکر و قدردانی ازهمکاری صادقانه شهروندان و روستائیان با اکیپ معاونت خدمات شهری؛ بیان  کرد: شهروندان ارومیه و روستائیان در خارج از محدوده شهر با ماشین آلات سنگین شخصی به کمک پرسنل خدمات شهری آمدند و در عملیات لایروبی انهاردر کنار پرسنل شهرداری همکاری تنگاتنگی داشتند.
وی ادامه داد: حسب دستوراکید شهردار ارومیه و شورای اسلامی شهر، مقرر شد از وقوع هر گونه بحران احتمالی تحت هر شرایطی ممانعت به عمل آید؛ لذا اینجانب از طرف خود و سایر همکارانم به شهروندان فهیم و نجیبمان خاطر نشان می سازیم که با تمام توان و تخصص از وقوع هر گونه بحرانی ممانعت کنیم. پس شهروندان در این قبیل از موارد باخاطری خیال آسوده به زندگی عادی خود ادامه دهند .
سحابی افزود: در طی بارندگی های اخیر که میزان آن قابل توجه بود، شهرداری ارومیه و خصوصا حوزه معاونت خدمات شهری با همکاری و هماهنگی معاونت ها و سایر حوزه ها بطور جد و شبانه روزی در جهت مقابله با وقوع بحران های احتمالی در سطح شهر همت نموده و مانع از وقوع رخدادهای تلخ احتمالی گردید.
وی گفت: سازمان مدیریت پسماند ، سیما منظر و فضای سبز، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان عمران، مدیریت بحران و سامانه مدیریت سامانه  از ۱۳۷حوزه های فعال که مستقیما در این مهم یاریگر بودند .
معاون خدمات شهری شهردار ارومیه در پایان ضمن تشکر از پرسنل زحمتکش شهرداری در آماده باش ها گفت: قبل از شروع بارندگی همکاران و زحمتکشان شهرداری آماده باش کامل بوده و در محل ماموریت خود مستقر شدند و تا پایان کامل نزولات آسمانی نیز صادقانه انجام وظیفه کردند که ضمن تشکر از تمامی عزیزان زحمتکش متقابلا از شهروندان فهیم و نجیب که همکاری تنگاتنگی در این مهم داشتند قدردانی می کنم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات