بازدید شهردار کرمان از پروژه های عمرانی منطقه سه

بازدید شهردار کرمان از پروژه های عمرانی منطقه سه

شهردار کرمان به همراه شهردار منطقه سه و معاونین وی، از پروژه های عمرانی سطح منطقه سه شهر کرمان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، شهردار منطقه سه در حاشیه‌ی این بازدید با اشاره به اقدامات در حال انجام این منطقه، از افتتاح بوستان شهرک خواجو تا پایان خرداد ماه سالجاری خبر داد.

رامین امیرمداح با اشاره به اینکه این پارک حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پارک با وسعت یک هکتار شامل مسیر پیاده روی مجزا، مسیر دوچرخه سواری، زمین ورزشی چند منظوره (والیبال، بسکتبال)، وسایل بازی کودکان، وسایل تندستی، آبنما و پارکینگ است.

وی ادامه داد: بوستان بانوان آفتاب نیز با مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع شامل مسیر دوچرخه‌سواری، مسیر پیاده روی ، محل ورزش های همگانی، آبنمای خطی، آلاچیق ،زمین های بازی بسکتبال ، اسکیت ، والیبال ، مجموعه ی بازی، وسایل تندرستی و ساختمان مدیریت، در دست ساخت است و در تیرماه به بهره برداری خواهد رسید.

امیرمداح تصریح کرد: پیاده روسازی اطراف بوستان هدایت به متراژ ۲۰۰۰ مترمربع به اتمام رسیده و وسایل بازی کودکان نیز نصب شده و آبنمای آن نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار است تقاطع غیرهمسطح شهید الله دادی(ابوذر) تا اواخر خرداد ماه سالجاری افتتاح شود، مقرر شد کلیه پیاده‌روها و جدول گذاری و جمع آوری آب های سطحی در این محدوده، توسط شهرداری منطقه سه انجام شود تا وضعیت این محدوده برای افتتاح مناسب گردد.

مریم ایرانمنش

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidazmantaghe۳.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidazmantaghe۳a.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidazmantaghe۳b.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات