برگزاری شصت و ششمین نشست کمیته عالی تحقیقات، شرکت ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ در این نشست که با حضور مهندس حسین صبوری، مدیرعامل و اعضای این کمیته برگزار شد، بر حمایت از تالیفات  کاربردی درون سازمانی در سال جاری، تاکید شد.
مهندس صبوری در این نشست، اظهار داشت: ما باور داریم توجه به تحقیقات علمی و کاربردی، همواره باعث پیشرفت در صنعت برق شده است و با توجه به انتظارات صنعت برق کشور از این شرکت به عنوان بزرگترین توزیع نیروی برق ایران، ضروری است، موضوعات به روز و پیوسته مورد توجه قرار گیرد.
وی تاکید کرد: باید راه کارهایی به منظور برقراری ارتباط دو سویه با محققان و دانشگاه ها، اتخاذ کنیم و برای  پاسخگویی به نیاز ها و کاستی های احتمالی، ضرورری است، در سال جاری پروژه هایی تعریف شود، تا بتوان به این مشکلات پاسخ داده و راه حلی، یافت شود.
مدیرعامل تصریح کرد: استفاده از پتانسیل های علمی کارکنان در تمام بخش ها، باعث پیشرفت روز افزون و تولید علم خواهد شد و  دفتر تحقیقات باید با این پتانسیل ها را، شناسایی کند.
گفتنی است، رونمایی از اولین فصلنامه پژوهشی شرکت، گزارش عملکرد دفتر تحقیقات در سال ۹۷، ارائه برنامه های پیش بینی شده در سال ۹۸و گزارش نهایی پروژه تست تخلیه جزئی بار، از موراد مطرح شده در این نشست بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات