بهره مندی روستای حسین آباد رامیان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی

بهره مندی روستای حسین آباد رامیان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رامیان از وارد شدن آب به شبکه توزیع روستای حسین آباد قربانی خبر داد و گفت: برای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی این اتفاق میسر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان رضا حاجیلری ، افزود: پیش از این روستای حسین آباد قربانی فاقد آب شرب پایدار بود و آبرسانی این روستا از طریق ناوگان آبرسانی سیار انجام می شد.

وی ادامه داد: با تلاش جهادی اکیپ مدیریت امور آبفار شهرستان رامیان آب به شبکه توزیع روستا وارد شد بر این اساس مردم با دریافت انشعاب آب می توانند از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شوند.

مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رامیان حفر یک حلقه چاه عمیق و لوله گذاری آن، اجرای شبکه توزیع آب و نصب اتاقک و شیرآلات کلرزن و اجرای خط انتقال برق و اجرای ۴۱۰۰ شبکه توزیع را از اقدامات این دستگاه برای بهره مندی مردم روستا از آب شرب پایدار سالم و بهداشتی برشمرد و اضافه کرد: برای این پروژه ۵۰۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

به گفته مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رامیان، روستای حسین آباد قربانی ۱۵۰ خانوار و ۶۳۵ نفر جمعیت دارد که با خرید امتیار آب کلیه اهالی روستا از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند خواهد شد.

وی در خاتمه با بیان این نکته که ۵۶ روستا تحت پوشش مدیریت آبفار شهرستان رامیان است، افزود: ۱۵۵۱۷ مشترک با ۵۲۹۲۱ جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات