نمونه های ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تجلیل شدند

نمونه های ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تجلیل شدند

همزمان با روز جهانی کار و کارگر

نمونه های ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تجلیل شدند

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، از نمونه های ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان درزمینه انضباط کاری و ایمنی قدردانی صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این مراسم به هشتم اردیبهشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای اشاره کرد و گفت: رعایت اصول و ضوابط ایمنی در صنعت برق به ویژه برای کارکنان واحدهای اجرایی که روزانه ده ها عملیات مربوط به رفع خاموشی ها و استمرار خدمات رسانی به مشترکین را به انجام می رسانند، یک ضرورت است.

سید محمد موسوی زاده با بیان این که باور به ایمنی و پیشگیری از حادثه و توسعه فرهنگ ایمنی به عنوان یک اصل مهم در اجرای فعالیت ها است یادآورشد : عدم غفلت توام با حفظ هوشیاری همراه با آموزش و نظارت مستمر و توجه بیشتر به نظارت اثربخش تا رسیدن به کنترل درونی به جای کنترل بیرونی، از مهم ترین موارد در زمینه جلوگیری از حوادث به شمار    می رود.

وی خاطرنشان ساخت : کاهش ۷۶ درصدی، ۱۰۰ درصد و ۹۸ درصدی به ترتیب در زمینه کاهش ضریب تکرار، ضریب شدت و ضریب شدت تکرار حوادث سال ۹۶ به نسبت سال ۹۷، مرهون تلاشهای ارزشمند کلیه نیروهای عملیاتی و دست اندرکاران ایمنی است و جای بسی قدردانی می باشد.

وی با عنوان این که هفته و روز کار و کارگر، مناسبتی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگرانی که برای آبادانی و توسعه وپیشرفت کشور از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند افزود: این مهم مبین اهمیت کار و تلاش سازنده و جایگاه رفیع این قشر خدوم می باشد.

قابل ذکر است : در این مراسم از شیرزاد ظاهری، علی بیدقی، سیدابراهیم فاضلی، علی اکبر ترشیزی، مهدی محمدی، هادی خلیلی، مهدی قربانی، علی مداح، علیرضا توخته، علی بلالی، محمدرضا میروی، ابراهیم جهان، نصرت اله نادعلی، هادی ولی پور، علی آذر پیوند و شهرام قباخلو، نعمت عرب و تقی کیاست به عنوان نمونه در زمینه انضباط کاری و ایمنی و شفیق سلاق مسئول نمونه ایمنی از برق گرمسار،  سید هادی حسینی بهره بردار نمونه برق میامی و همچنین از مهدی پاک طینت مدیر توزیع برق شهرستان سرخه به عنوان مدیر نمونه و حامی ایمنی تجلیل به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات