یکسان سازی خدمات مهندسی درکلیه دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

یکسان سازی خدمات مهندسی درکلیه دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ازیکسان سازی خدمات مهندسی درکلیه دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی استان یزدبا طراحی سامانه جدید و جامع خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان استان یزد،دکتر سالاری در نشست مدیران شهرستانها اظهار کرد:مدیران دفاتر نمایندگی رویکرد جدید در خدمات مهندسی و سایر امور دفاتر نمایندگی داشته باشند تا دفاتر هم پا به پای سازمان رشد و پیشرفت کنند.

دکتر سالاری با اشاره به واقعی سازی نظارتها وخدمات مهندسی متناسب با شرایط واقعی گفت:مهندسینی که مایلند خدمات واقعی به مردم ارائه نمایند با تکمیل فرم مربوطه اعلام آمادگی کنند تا توانمندسازی آنها انجام وخدمات شایسته ای به مردم ارائه شود.

در این جلسه مهندس معتمد راد مدیر خدمات مهندسی سازمان با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستانها بریکنواختی و یکسان سازی تعرفه ها در شهرستانها تاکید کرد وافزود:همه شهرستانها با توجه به اطلاعاتی که در حوزه خدمات مهندسی به استان ارسال نمودند تعرفه جدید برای آنها ابلاغ می شود.

در این جلسه بر اساس سرفصل ها و فرمت مشخص مدیران شهرستان نظرات خود را در خصوص  تعرفه خدمات مهندسی بیان کردند و به صورت میانگین ۶۰  درصد تعرفه مرکز استان برای اکثریت شهرستانها اعلام شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات