رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها: اولین مرحله اعتبارات سوخت شهرداریها و دهیاریها پایان اردیبهشت ماه پرداخت می شود

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها: اولین مرحله اعتبارات سوخت شهرداریها و دهیاریها پایان اردیبهشت ماه پرداخت می شود

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد: اولین مرحله اعتبارات سوخت شهرداری ها و دهیاری ها در سال جاری تا پایان اردیبهشت پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد با بیان مطلب فوق در حاشیه همایش آموزشی شوراهای اسلامی روستاهای استان گلستان افزود: از ابتدای تاسیس دهیاری ها در کشور تا کنون اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به منظور تقویت خدمات رسانی آبه روستاییان، اداره بهتر روستا، ایجاد و تقویت زیرساختها و کمک به اجرای طرح های عمران روستایی به دهیاری های سراسر کشور پرداخت شده است.

وی افزود: بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان از این اعتبار، که حدود ۷۵ درصد آن را شامل می شود، در دولت های یازدهم و دوازدهم طی پرداخت شده است.

جمالی نژاد با اشاره به تاسیس ۳۷ هزار و ۴۸ دهیاری از سال ۱۳۸۲ تاکنون در مناطق روستایی کشور افزود: هفت هزار و ۸۵۸ دهیاری از ابتدای دولت یازدهم تاکنون تاسیس شده است.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی و توجه ویژه به روستاها و شهرهای کوچک به منظور کاهش مهاجرت ها به شهرهای بزرگ و کلانشهرها گفت: رویکرد دولت در راستای محرومیت زدایی و ایجاد توسعه پایدار، توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق شهری و روستایی است.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات

      باسلام چرا هیچ اعتباری برای دهیاری واریز نشد از اعتبارات سوخت تو پایان اردیبهشت،