احداث پارک های محله ای یکی از اولویت های مهم شهرداری تبریز است

احداث پارک های محله ای یکی از اولویت های مهم شهرداری تبریز است

به گزارش شهریار ، محمد حسین اسحقی در جلسه هماهنگی آسفالت که با حضور مدیران معاونت عمرانی و معاونین عمرانی مناطق دهگانه به همراه ناظرین آسفالت و مسئولین دفتر فنی تشکیل شد تعامل و هماهنگی مناطق  را در جهت بالا بردن کیفیت و کمیت اجرای پروژه های آسفالت ریزی  لازم و ضروری دانست .

گفت: در بخش آسفالت معابر شهری نقایصی وجود دارد و بر هیچ کس پنهان نیست اما لازم است این موارد به صورت تخصصی و هم اندیشی و تعامل  بررسی شود .

اسحقی افزود: تمام مناطق شهرداری عملکرد خود را در حوزه آسفالت در قالب گزارش و عکس انعکاس دهند و این انعکاس نباید با سانسور صورت گیرد چرا که با اطلاع رسانی درست نقص ها سریعتر رفع شده و با هماهنگی مناطق کیفیت عملکرد در حوزه آسفالت ارتقاء خواهد یافت.

وی گفت: طبق دستور شهردار تبریز کارگاه های امانی عملکرد خود را با کروکی به بخش عمران مناطق ارائه خواهند کرد و این عملکرد باید به خوبی بررسی شده و به معاونت عمران  مرکز گزارش شود .

وی در خصوص آسفالت خیابان هایی کمتر از ۱۶ متر نیز گفت: خیابان هایی که کمتر از ۱۶ متر متراژ دارند لزومی به آسفالت ریزی ندارند و می توانند به جای آسفالت کفپوش شوند.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه ها تاکید کرد و گفت: در زمینه خرید آسفالت نیز با توجه به فصل کاری مناسب و ضرورت تسریع در اجرای پروژه های آسفالت استفاده از آسفالت بخش خصوصی و کارخانه های دارای گواهینامه تایید از مرکز راه مسکن و شهرسازی بلامانع می باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز همچنین توجه به اولویت بندی پروژه ها را از موارد بسیار با اهمیت عنوان کرد و گفت: سالانه پروژه های زیادی برای اجرا در شهر مطرح می شود مطمئنا همه پروژه ها به صورت یکجا امکان اجرایی ندارند بنابراین باید در اولویت بندی پروژه های اجرایی بیشتر توجه کنیم چرا که بعضی پروژه ها هستند که شهر با آنها حیات پیدا می کند و عملکرد شهرداری در آنها چشمگیرتر است.

وی در ادامه به پروژه های مناسب سازی محیط اشاره کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد شهرداری در این حوزه رو به بهبود است اما باز نیازمند دقت و توجه است چون اجرای این پروژه ها در چهره شهر تاثیرگذار است .

وی اجرای پروژه های سرویس های بهداشتی و آسفالت معابر شهری را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: اجرای چنین پروژه هایی موجب بازتاب بسیار خوب و رضایت شهروندان و گردشگران خواهد شد .

اسحقی در بخش دیگر از سخنان خود اجرای پروژه پارک های محله ای را نیز یکی از اولویت های مهم پروژه های عمرانی عنوان نمود و خواستار توجه معاونین مناطق به این مهم شد .

وی همچنین از معاونین عمرانی شهرداری مناطق خواستار شد: برابر بودجه مصوب شورای اسلامی شهرداری تبریز مناطق نباید قرارداد ترافیکی با نهاد یا سازمانی ببندد چون وظیفه ما پیگیری در این حوزه است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات