پیام تبریک عضو شورای شهر چناران به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر

پیام تبریک عضو شورای شهر چناران به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس مهدی کارگر طی پیامی هفته کار و کارگر را به خادمین عرصه کار و جهاد تبریک و شاد باش گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: امروزه به مدد و مجاهدت طاقت فرسای جامعه شریف و خدوم کارگری ست که چرخ تولید این کشور در عرصه های مختلف به گردش در میآید و سهم عمده پیشرفت جامعه ما مرهون زحمات و تلاش شبانه روزی این عزیزان است.

بی شک در اهمیت جایگاه رفیع کار و کارگر و در آموزه های اصیل دینی ما، همین بس که رسول مکرم اسلام به بوسیدن دست کارگران افتخار میکند و برای ارج نهادن به مجاهدت آنان در فرایند کار میفرمایند:« مزد کارگر را قبل از اینکه عرق جبینش خشک گردد، بپردازید».

وی همچنین با اشاره به عنوان سال که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان «رونق تولید» مزین گردیده است، بیان کرد: تاکیدات مهم و اثر گذار رهبر معظم انقلاب در باره کار و کارگر بر کسی پوشیده نیست و کارگران خدوم ما هم با استفاده از همین رهنمودهاست که توانسته اند به موفقیت‌های عظیمی در سنگر کار و تلاش دست یابند.

عضو شورای شهر چناران در بخش دیگری از پیام خود با گرامیداشت روز جهانی کارگر، بیان کرد؛ در پاسداشت این روز مبارک و به منظور ارج نهادن به خدمات شایان خانواده بزرگ کارگران در ایران اسلامی بر دست و بازوی آنان بوسه می‌زنیم و رونق تولید کشور را مرهون زحمات این قشر از جامعه میدانیم.

مهندس کارگر همچنین در پیام خود به تلاش مجاهدانه کارگران زحمتکش شهرداری طی بارشهای اخیر پرداخت و افزود: خوشبختانه در آغازین روزهای بهار شاهد نزول فراوان رحمت الهی در شهر و دیارمان بودیم و به طبع آن بخاطر وضعیت بحرانی که اعلام شد، شاهد زحمات و حضور فعال کارگران شهرداری در قسمت‌های مختلف جهت مهار آبگرفتگی های معابر شهری از طلوع خورشید تا پاسی از شب را به عینه نظاره کردیم و این خدمت چه بسا تا بامدادان روز دیگر نیز ادامه داشت.

اما همگان شاهد بودیم به مدد تلاش مضاعف این بزرگواران و به رغم شدت و تداوم باران، بخوبی این بارشها مدیریت شد و نتیجه کارشان آرامشی بود که برای همشهریان خوب ما به ارمغان آوردند.

اینجانب بر خود فرض میدانم ضمن تبریک مجدد این روز ملی به کلیه کارگران عزیز و خصوصا کارگران شاغل در مجموعه مدیریت شهری چناران، از درگاه لایزال الهی برای همه عزیزان آرزوی صحت و سلامتی و توفیق بیشتر در خدمت به مردم کشورمان را طلب می نمایم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات