بوستان ملی باراجین از ظرفیت های فراوان سرمایه گذاری برخوردار است

بوستان ملی باراجین از ظرفیت های فراوان سرمایه گذاری برخوردار است

به گزارش روابط عمومی معاونت سرمایه گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری قزوین؛ ترابی در بازدید و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به سرمایه گذاران گفت: در ماه‌های گذشته امکان سنجی‌های بسته فرصت های سرمایه گذاری با نگاهی جامع تهیه و تدوین شده و هم اکنون بسترهای لازم جهت حضور سرمایه گذاران در پروژه های مختلف در بوستان ملی باراجین فراهم شده است.

ترابی ضمن اشاره به این نکته که آینده نگری در تعریف پروژه ها از اولویت های تهیه بسته فرصت های سرمایه گذاری در بوستان ملی باراجین است، افزود: نقشه راه این منطقه به صورتی طرح ریزی شده که ضمن اینکه تک تک پروژه ها کامل کننده یکدیگر هستند، در عین حال با یکدیگر هم پوشانی ندارند.

در این بازدید علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، گفت: بوستان ملی باراجین به لحاظ جغرافیایی و اکولوژیکی مزیت های اقتصادی پر جاذبه ای در حوزه های گردشگری برای فعالان بخش اقتصادی در بخش خصوصی دارد.

وی با اشاره به تشکیل معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مهمترین رویکرد و هدف این معاونت، برنامه ریزی، هدایت، امکان سنجی پروژه ها، تهیه و تدوین برنامه های کلان توسعه حوزه های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی، سیاستگذاری و برنامه ریزی برای جذب منابع و سرمایه های داخلی و خارجی جهت توسعه فعالیت های میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و هنرهای سنتی، همچنین بررسی راهکارهای لازم به منظور شناسایی منابع جدید حمایتی و جذب سرمایه است.

لازم به ذکر است؛ در این بازدید نمایندگان شرکت توسعه سرمایه گذاری ایران مهر پایدار، طی بازدید از پروژه های شاخص سرمایه گذاری شهر قزوین از نزدیک در جریان روند اجرایی پروژه سایت هفت دره، مجتمع اقامتی-خدماتی و تفریحی بام سآن و باشگاه سوارکاری واقع در بوستان ملی باراجین قرار گرفتند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات