دومین نشست هم اندیشی مسئولین...

دومین نشست هم اندیشی مسئولین...

دومین نشست هم اندیشی مسئولین و کارشناسان روابط عمومی معاونت ها، مناطق و سازمان های تابعه شهرداری یزد در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، دومین نشست هم اندیشی مسئولین و کارشناسان روابط عمومی معاونت ها، مناطق و سازمان های تابعه شهرداری یزد روز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

حسین ساجدی فر در این نشست به تبیین شاخص های ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها در سال گذشته پرداخت و افزود: پس از بررسی مستندات ارائه شده برای ارزیابی، روابط عمومی های برتر معرفی خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده یک روابط عومی از بین پنج معاونت، یک روابط عمومی از پنج منطقه و سه روابط عمومی از بین ده سازمان تابعه شهرداری یزد به عنوان واحدهای برتر انتخاب می شوند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد تصریح کرد: برای ارتقاء سطح علمی روابط عمومی های معاونت ها، مناطق و سازمان ها در سال جاری، عناوین دوره های آموزشی تخصصی را به معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی پیشنهاد دادیم تا پس از تصویب و اخذ مجوز این دوره ها برگزار خواهد شد.

ساجدی فر ایجاد زمینه جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در مجموعه شهرداری یزد، تقویت رویه و انسجام بخشی به فعالیت های روابط عمومی و فراهم کردن بستر لازم جهت تخصصی و حرفه ای شدن روابط عمومی ها را با تاکید بر فناوری نوین ارتباطی و اطلاعاتی ازاولویت های شهرداری یزد در سال جدید دانست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات