تشکیل جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شیراز

تشکیل جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شیراز


تشکیل جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شیراز

دویست و سی و نهمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور مهندس حسینی معاون وزیر راه و شهرسازی در شیراز تشکیل جلسه داد.
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی در این جلسه مهندس رجبی رئیس شورا درباره روند اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان در مجلس توضیحاتی داد و خواستار مساعدت وزارت راه و شهرسازی برای تسریع در این روند شد.
وی همچنین از افرادی که به خوبی مشکلات فعلی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را می‌شناسند و برای رفع آنها برنامه دارند دعوت به ثبت نام برای دوره جدید شورای مرکزی نمود.
در این جلسه مهندس بهادری دبیر اجرایی شورای مرکزی ضمن جلب نظر مساعد اعضای شورا و روسای استان‌ها برای نام نویسی و مشارکت فعال در روند برگزاری انتخابات آتی،از دکتر حسینی معاون وزیر که به گفته وی هم در کلام و هم در عمل حامی سازمان است تشکر کرد. مهندس بهادری همچنین مشارکت سازمان‌ها در نوسازی و بازسازی مناطق سیلزده را مهم ارزیابی کرد .
مهندس مجربی دبیر اجرایی شورای مرکزی نیز از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس به دلیل میزبانی برگزاری جلسه شورای مرکزی تشکر و همکاری خوب استانداری، شهرداری و راه و شهرسازی استان فارس با سازمان نظام مهندسی این استان را ستود .
در ادامه جلسه و در سخنرانی پیش از دستور ،چند تن از اعضای شورای مرکزی در موضوعاتی چون رعایت الزامات برگزاری اجلاس هیئت عمومی، توجه به دیدگاه های هیئت مدیره های استان‌ها در اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، توجه به آموزش، کنترل و نظارت بر عملکرد مهندسان، تعیین چارچوب مشخص برای استان‌ها و تقویت روند مطالبه‌گری سازمانهای نظام مهندسی ساختمان سخن گفتند .
در این نشست دکتر صعیدزرندی معاون املاک سازمان ثبت اسناد و املاک درباره نتایج اجرای تفاهم‌نامه همکاری متقابل سازمان ثبت اسناد و املاک و سازمان نظام مهندسی ساختمان سخن گفت و معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری فارس، مدیرکل راه و شهرسازی ،معاون شهرسازی شهردار شیراز و مهندس سیف زاده رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به عنوان مقامات ارشد استان میزبان برگزاری اجلاس ۲۳۹ شورای مرکزی، درباره روند همکاری های فیمابین و مساعدت در ایفای نقش موثر سازمان سخن گفتند.
در نشست شورای مرکزی قبل از سخنرانی مبسوط دکتر حسینی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، اعضای حاضربرای تفویض اختیار به هیئت رئیسه در زمینه عقد قراردادهای مربوط به برگزاری اجلاس هیئت عمومی در تیرماه رای مثبت دادند. همچنین زمان اجلاس در نیمه دوم تیرماه ۹۸ و مکان آن بر اساس نظر هیئت رئیسه شورای مرکزی خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات