دو ناوگان  خودروی آتش نشانی  سنندج به سیستم واترمیست تجهیز شد

دو ناوگان خودروی آتش نشانی سنندج به سیستم واترمیست تجهیز شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از تجهیز ناوگان عملیاتی آتش نشانی به سیستم واترمیست (مه پاش) خبر داد و گفت: این تکنولوژی جدید برای مهار حریق های با وسعت کم و متوسط طراحی شده و قابلیت عملیاتی شدن در کمترین زمان ممکن را دارا بوده و سبب افزایش سرعت عمل و دسترسی اکیپ های آتش نشانی می شود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در جع خبرنگاران اعلام کرد:  دو ناوگان عملیاتی آتش نشانی به سیستم واترمیست خودرویی تجهیز شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت:  تجهیز امکانات امداد رسانی در زمان بروز حوادث و مهار و اطفاء حریق به منظور نجات جان و مال شهروندان می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

مهندس سهیل فضل وزیری عنوان کرد: این سازمان در راستای رسالت کاری خود اقدام به خرید تجهیزات جدید و تقویت ناوگان خود به منظور خدمات رسانی در حداقل زمان ممکن به شهروندان نموده است.

وی از تجهیز دو ناوگان عملیاتی آتش نشانی به سیستم واترمیست (مه پاش) خبر داد و گفت: سیستم واترمیست در دو نوع انفرادی (کوله ای) و خودرویی تولید شده که  این سازمان اقدام به خرید نوع خودرویی آن نموده است.

وی بیان کرد: این تکنولوژی برای مهار حریق های با وسعت کم و متوسط طراحی شده و قابلیت عملیاتی شدن در کمترین زمان ممکن را دارا بوده و و سبب افزایش سرعت عمل و دسترسی اکیپ های آتش نشانی می شود.

فضل وزیری خاطرنشان کرد: سیستم اطفاء حریق واترمیست (مه پاش) ترکیبی از قطرات مطلوب و ریز تحت فشار بالا بوده که نفوذ عمیق به ریشه آتش را تضمین کرده و یک خنک کننده سریع گازهای حاصل از حریق است.

وی اضافه کرد: عملکرد جت و اسپری آب و انتخاب ترکیب آب و فوم امکان اطفاء حریق گروههای A و B را دارا بوده و همچنین قابلیت اطفاء حریق جنگل ها، مراتع، جاده های صعب العبور، کوچه های باریک، حریق خودروها و بافتهای تاریخی و فرسوده شهر را تسهیل خواهد کرد.

وی اظها داشت: این سیستم به شلنگ مخصوص به متراژ ۶۰ متر مجهز بوده و دارای نازلهای اختصاصی قابل کنترل و تغییر وضعیت استفاده از آب و ترکیب آب و فوم است.

مهندس فضل وزیری عنوان کرد: برای تجهیز این دو ناوگان خودرویی به سیستم واترمیست بالغ بر ۵ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات