تعیین تکلیف سرنوشت اجرای طرح فاضلاب شهری زرند در سالن کنفرانس شورای شهر

تعیین تکلیف سرنوشت اجرای طرح فاضلاب شهری زرند در سالن کنفرانس شورای شهر

پس از گذشت ۲ سال از انجام کار مطالعاتی اجرای طرح شبکه فاضلاب شهری زرند ، سرانجام این پروژه مهم شهری به زودی استارت خواهد خورد.....

مهندس رحمانی رئیس شورای شهر زرند روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸ با دعوت از مهندس ابوترابی مدیر فاضلاب شهری استان ، مهندس رجایی رئیس اداره آب و فاضلاب شهری زرند ، مهندس مهدلو شهردار زرند و اعضاء شورای شهر ، به منظور تعیین تکلیف و آغاز بکار پروژه مهم فاضلاب شهری زرند تشکیل جلسه داد .

ایشان در این جلسه ضمن تبریک روز معلم و روز کار و کارگر و عرض خیرمقدم به میهمانان ، صنعتی بودن زرند و کم بود آبهای زیرزمینی در این شهرستان را از عواملی دانست که مسئولین شهرستان را ملزم به اجرای طرح فاضلاب شهری میکند .

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فولاد ایرانیان زرند برای قبول اجرای این عملیات ،

اظهار داشت : کارخانه فولاد پس از تکمیل و آغاز بکار ، احتیاج به آب زیادی دارد که شبکه فاضلاب شهری قادر است بخش قابل توجهی از آب مورد نیاز این کارخانه را تامین نماید و از حفر مجدد چاه آب جلوگیری می شود.

بدین ترتیب خطر بحران آب و کم آبی در زرند بسیار کاهش خواهد یافت .

وی افزود : شهرداری و شورای شهر حمایت کامل خود را از اجرای این طرح اعلام می کنند.

ایشان از مسئولین مربوطه خواست که تمام سعیشان بر این باشد که این پروژه هر چه سریعتر انجام و جمع شود که باعث آزار و اذیت مردم نگردد.

مهندس برهانی نژاد نیز اجرای طرح فاضلاب شهری را نقطه عطف صنعتی شدن زرند دانست و افزود :این اقدامی است که در تاریخ زرند ثبت خواهد شد .

وی گفت : گر چه طرحهای مطالعاتی آن از سالها قبل انجام شده است اما به همت دکتر امیری و مسئولین شهرستان امیدواریم در بهار امسال این اتفاق رقم بخورد .

مهندس ابوترابی مدیر فاضلاب شهری استان با بیان اینکه مطالعات نقشه برداری مرحله اول انجام شده و شهر زرند منطقه بندی شده و در سه مرحله این پروژه انجام خواهد شد ، افزود :پس از بررسی های بعمل آمده توسط کارشناسان برای ساخت تصفیه خانه در چند نقطه از شهرستان زرند ، در نهایت مکان مناسب اجرای این طرح تعیین و همزمان با اجرای طرح فاضلاب شهری ، پروژه ساخت تصفیه خانه با استاندارهای لازم نیز عملیاتی خواهد شد .

ایشان از آغاز بکار تصفیه خانه در اواخر امسال خبر داد .

وی اظهار داشت : به محظ انعقاد قراردادها با پیمانکاران در همین نیمه اول سال جاری ، اجرای طرح عملیاتی و آغاز بکار خواهد شد.

مهندس ابوترابی گفت : اجرای این پروژه عظیم سه سال وقت خواهد برد.

ایشان اذعان داشت: جایگاه شهرداری در این پروژه در راس حرم می باشد .

همه اقدامات با مجوز شهرداری انجام خواهد گرفت و برنامه ها زمانبندی خواهد شد و طبق این زمانبندی مجوز لازم از شهرداری اخذ خواهد شد.

مهندس مهدلو شهردار زرند در این جلسه با بیان اینکه : با تمام قوا در کنار مجری طرح خواهیم بود ، اظهار داشت: باید منافع شهر و مردم در آینده هم در نظر گرفته شود و ده درصد از حق آب این شبکه به شهرداری اختصاص یابد .

مهندس رجایی رئیس اداره آب و فاضلاب شهری ، مردم زرند را بسیار نجیب و شریف توصیف کرد که ارزش آن را دارند با دل و جان در خدمتگزاری آنها باشیم .

وی گفت: ممکن است تا آماده شدن و تکمیل این پروژه ظاهرا تخریبهایی انجام شود اما نباید ترسید و باید ادامه داد چون پایان کار به نفع همه مردم و کل شهر خواهد بود .

در پایان مقرر گردید در هفته پیش رو انعقاد قرارداد با پیمانکار مربوطه انجام پذیرد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات