با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق منطقه انجام می ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عومی برق آذربایجان، مهندس مقصود زاده مهدی معاون طرح و توسعه این شرکت ضمن اعلام این خبر گفت: پس از ابلاغ معاونت برنامه ریزی و تحقیقات شرکت، مبنی بر مکانیابی پست سیار مراغه ۲، محل احداث پست مذکور در شهرک ولیعصر مراغه و در کنار خط دو مداره نیروگاه سهند در زمینی به مساحت حدود ۳۰۰۰ مترمربع انتخاب شد.

وی با اشاره به سیاست های شرکت، مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی در تامین تجهیزات پست ها و به ویژه پست های سیار اظهار داشت: تامین پست سیار ۲۰/۱۳۲ کیلوولت مذکور از طریق مونتاژ در محل انبار روباز شرکت و نیز یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۰/۱۳۲ کیلوولت، ۳۰ مگاولت آمپری موجود در تعمیرگاه ترانس این شرکت، پس از بازسازی و مونتاژ کامل، در فروردین ماه سال جاری به محل پست مراغه ۲ حمل شده و هم اکنون در مرحله نصب و راه اندازی است.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای آذربایجان با اشاره به اینکه پروژه پست سیار ۲۰/۱۳۲ کیلوولت مراغه ۲ تا آغاز پیک بار سال ۹۸ مورد بهره برداری قرار می گیرد، هزینه تمام شده این پروژه را حدود ۶۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

مهندس زاده مهدی در پایان گزارش خود، افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق شهرستان مراغه، کاهش افت ولتاژ در منطقه و پاسخگویی به نیاز مشترکان با توجه به رشد سریع بار مصرفی انرژی برق در منطقه را از مهم ترین اهداف احداث این پست قلمداد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات