دیدار سرپرست و کارکنان امور آبفار گناباد با ائمه جمعه بخش مرکزی و کاخک این شهرستان

دیدار سرپرست و کارکنان امور آبفار گناباد با ائمه جمعه بخش مرکزی و کاخک این شهرستان

سرپرست امور آبفار گناباد در نشست با ائمه جمعه بخش مرکزی و کاخک این شهرستان بر لزوم توجه بیش از پیش روحانیون در راستای ترغیب روستاییان به مصرف بهینه آب شرب تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست امور آبفار گناباد به ارائه گزارشی از روند تامین آب شرب روستاهای این شهرستان پرداخت و از بهره‌مندی بیش از ۳۷ هزار نفر در قالب ۲۰ هزار مشترک از خدمات این امور خبر داد.

علیرضا فخار طبسی گفت: فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف آب نیازمند عزم همگانی بوده و مسئولین، روحانیون و آحاد مردم باید با مدیریت صحیح، خلاقانه و اجرای برنامه‌های مطلوب و متناسب زمینه را برای تحقق این هدف فراهم کنند.

امام جمعه گناباد نیز وجود حداقل مراجعات و گله‌مندی مردم روستاهای این شهرستان در حوزه آب شرب را نتیجه عملکرد مثبت و مطلوب مجموعه آب و فاضلاب روستایی برشمرد.

حجت الاسلام  والمسلمین صادقی نسب با اشاره به اهمیت مقوله آب بخصوص آب شرب، برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت ارتقاء فرهنگ مصرف بهینه آب را از اوجب واجبات دانست و تاثیر روحانیت را در این راستا متذکر شد.

ضمناً حجت الاسلام خاکشور امام جمعه بخش  کاخک ضمن اشاره به بالا بودن هزینه های زیاد استحصال آب تا رسیدن به دست مصرف کننده، خواستار تلاش هر چه بیشتر ائمه جماعات در فرهنگ سازی اصلاح الگوی مصرف شد و در پایان از زحمات مجموعه آبفار تقدیر نمود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات