بوستان عرفان در محله بنی هاشمی به بهره برداری رسید

بوستان عرفان در محله بنی هاشمی به بهره برداری رسید


همزمان با ۱۵ اردیبهشت ماه روز شیراز بوستان عرفان در محله بنی هاشمی که از جمله مناطق کمتر برخوردار این کلانشهر محسوب می شود، به بهره برداری رسید.
شهردار منطقه پنج شیراز در آیین بهره برداری از بوستان عرفان گفت: این بوستان با اعتباری بالغ بر یکصد و بیست و هفت میلیارد ریال احداث و آماده بهره برداری شده است. همچنین همزمان با روز شیراز عملیات اجرایی تعدادی پروژه همچون پارک ترافیکی آغاز می‌شود و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مسعود طهماسبی افزود: شهردار کلانشهر شیراز نگاهی ویژه نسبت به مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار دارد به گونه‌ای که شاهد افزایش اعتبارات حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این منطقه تا ۴۸۵ درصد هستیم.
شهردار منطقه ۵ شیراز اضافه کرد: طی سال جاری در شهرداری منطقه  پنج بودجه حوزه سلامت و خدمات شهری ۸۰ درصد و بودجه حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک ۴۶ درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به وصول ۱۱۳ درصدی درآمدها، عنوان کرد: در دهه فجر سال گذشته بیش از ۱۱ میلیارد تومان پروژه در این منطقه از شهر شیراز افتتاح شد و در حال حاضر نیز سه بوستان در حال احداث و چهار بوستان نیز در دستور بهسازی قرار دارد.
نواب قائدی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز نیز در آیین بهره برداری از بوستان عرفان با اشاره به اینکه افزایش عدالت اجتماعی  رویکرد مجموعه مدیریت شهری برای توسعه شیراز است، گفت: حق تمام شهروندان است که بتوانند از همه امکانات استفاده کنند.
همچنین به مناسبت روز شیراز در آیینی جداگانه کلنگ احداث پارک ترافیکی در بوستان مادر واقع در محدوده منطقه ۵ شهرداری شیراز نیز توسط معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز به زمین زده شد.
بر اساس این گزارش، به مناسبت روز و هفته شیراز ۱۲ پروژه تاثیرگذار در زیبایی، ساماندهی فضای عمومی شهر و افزایش ایمنی سطح شهر شامل باغ گل ها، بوستان بنی هاشمی، احیای بوستان جنگلی هدایت، پیاده راه سازی خیابان خیام، ارتقا و تقویت سامانه نظارت تصویری بر وضعیت معابر سطح شهر و ... با حضور شهردار شیراز، اعضای شورای شهر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران شهری افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات