مهندس مهدلو شهردار زرند در مراسم تکریم از خدمات کارگران شهرداری : در کنار یکدیگر بودن  و جمع شدن باعث پیشرفت و رشد هر جامعه ای خواهد شد .

مهندس مهدلو شهردار زرند در مراسم تکریم از خدمات کارگران شهرداری : در کنار یکدیگر بودن و جمع شدن باعث پیشرفت و رشد هر جامعه ای خواهد شد .

طی آئینی با حضور مهندس مهدلو شهردار زرند و کارگران شهرداری زرند جشن روز کارگر برگزار شد .

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند در این مراسم ضمن تبریک این روز ارزشمند به کارگران مجموعه شهرداری با اعلام اینکه هنوز نتوانسته ایم قدردان زحمات کارگران و نیروهای شهرداری باشیم گفت:برگزاری جشن های روز کارگر از سوی شهرداری یکی از اقدامات ماندگار این نهاد برای کارگران خود به شمار می رود.

منتخب شورای شهر زرند با اعلام اینکه شهرداری در طی سال گذشته با همکاری شما توانسته است به موفقیتهای خوبی دست پیدا کند گفت: تلاش ما برای رفع دغدغه های کارگران شهرداری بوده است و امیدوارم که این اقدام به روحیه همبستگی، هم‌افزایی و ایجاد شادی و نشاط در آنها کمک کند.

شهردار زرند اظهار داشت: شهرداری نهادیست خدمتگذار که باید هم و غم خود را معطوف به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان نماید و از این رو تنها خواسته ما از کارگران انجام فعالیتهای خود به نحو احسن می باشد .

محمد رضا مهدلو در ادامه خواستار اتحاد بیشتر نیروهای شهرداری و جمع شدن آنها در راستای پیشرفت برنامه های این نهاد شد و گفت:در کنار یکدیگر بودن باعث پیشرفت و رشد هر جامعه ای خواهد شد .

وی به بحث اتفاقات خوب سال گذشته اشاره کرد و گفت:در طی سال ۹۷ با همراهی و همکاری شما توانستیم بیش از ۲۵۰هزار متر مربع از معابر شهر زرند را زیر پوشش آسفالت ببریم و اگر همین روال ادامه داشته باشد تا دو سال آینده هیچ معبر خاکی در زرند وجود نخواهد داشت .

این مقام مسئول در ادامه گفت:گرچه در شهرداری برخی از خدمات قابل دیدن نیست ولی فعالیت و اقداماتی که کارگران در عرصه های مختلف به ویژه نظافت معابر و زیبا سازی شهر با کاشت گل و درخت انجام می دهند، محیط امن و شادابی را برای شهروندان فراهم می کنند که قابل ستایش است .

شهردار زرند به حوزه تامین رفاه کارگران و پرسنل شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت:در راستای خدمات بی منت کارگران، شهرداری نیز وظیفه دارد رفاه و آسایش آنها را فراهم آورد که در این خصوص فراهم سازی فرصت های مناسب جهت سفر پرسنل شهرداری به مکان های زیارتی و پرداخت حق و حقوق سالهای گذشته و... از جمله اقدامات در دست اقدام بشمار می رود .

شایان ذکر است در این مراسم که با اجرای برنامه های شاد و مفرح همراه بود به ۲۰نفر از کارگران به قید قرعه جوائزی اهداء شد.

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات