پیام مهندس فرزانه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

پیام مهندس فرزانه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

هوالمتعال

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی اُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

ماه رمضان بهار قرآن و ماه فضایل و ضیافت بیکران الهی است که حلول شکوهمندش به دل های مشتاق مومنان روزه‌دار لحظه وصال را بشارت می دهد. در این ماه برای بندگان، سفره ای به وسعت بخشندگی خدا پهن شده و فرصتی برای آزمودن خویش در برابر نفس های دنیوی و مجالی برای پاکیزه شدن از هرگونه گناه است.

رمضان یک تحولِ بزرگ است، تحولی از خویشتن به پروردگار، رهایی از منیّت برای نیل به آدمیت، فرصتی مغتنم برای پیدا کردن گمشده‌های درون، گمشده‌هایی که اگر آنها را بشناسیم و پیدایشان کنیم در واقع واژه اشرف مخلوقات را درک کرده ایم.

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر فرصت حضور در بهترین ماه سال را برما ارزانی داشته تا با بهره گیری از تعالیم جانبخش الهی و تاسی از سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) بتوانیم از فیوضات این ماه پر خیر و برکت بهترین توشه را برداریم.

اینجانب، فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه بندگی و عبادت، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر(ص) و ماه امیرالمومنین(ع)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ عشق بر درگاه معبود یکتا را به شهروندان عزیز ساروی و همکاران پرتلاشم در مجموعه مدیریت شهری و شهرداری صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در پایان از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر(عج) را مسئلت می‌نمایم.

عبدالحمید فرزانه

سرپرست شهرداری ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات