جلسه کارگروه بررسی سند نیروی انسانی،کارگروه شمال غرب شرکت های آب...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،جلسه کارگروه شمال غرب شرکت های آب منطقه ای با حضور مدیران و کارشناسان منابع انسانی شرکت های آب منطقه ای آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،اردبیل،کردستان و زنجان و کارشناسان دفتر تحقیقات، منابع انسانی و آموزش شرکت مدیریت منابع آب ایران در محل سالن جلسات شهید مهدی خلیفه شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه،حسین محمدی مدیر منابع انسانی، آموزش و رفاه شرکت آب منطقه ای زنجان با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این شرکت در اجرای مصوبات قبلی این کارگروه اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد سند نیروی انسانی با مطالعه دقیقی که روی آن انجام خواهد گرفت،تدوین و عملیاتی شود.

در ادامه،صحرایی مدیر منابع انسانی، آموزش و رفاه شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی و نماینده کارگروه شمال غرب شرکت های آب منطقه ای ضمن قدردانی از میزبانی خوب شرکت آب منطقه ای زنجان در برگزاری این جلسه،اظهارداشت: در تدوین سند نیروی انسانی شرکت های آب منطقه ای کشور،هدف ساماندهی و حل برخی مشکلات پیش روی این شرکت ها در خصوص نیروهای قراردادی است و بنای اصلی برگزاری این جلسه مرور و بررسی صورتجلسات قبلی این کارگروه می باشد.

صحرایی،با بیان اینکه در برخی شرکت ها نیروهایی که بازنشسته می شوند از تعداد نیروهای جذب شده بالاست،یادآورشد: اگر دلایل و مستندات متقنی به سازمان امور اداری و استخدامی کشور ارائه شود،قطعاً این سازمان نیز تدابیر بهتری برای شرکت های مذکور در نظر خواهد گرفت.

در ادامه ،حاضرین در جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات در حوزه کاری خود پرداختند و برخی مسائل و مشکلات را که در تدوین سندنیروی انسانی با آن مواجه هستند،مطرح نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات