بطری های سیمی زباله برای زباله های خشک نصب شد

بطری های سیمی زباله برای زباله های خشک نصب شد

به گزارش شهریار ، علی دهقانی با اعلام خبر نصب بطری های سیمی زباله مخصوص جمع آوری زباله های خشک در فضای سبز محوطه ساختمان شهرداری مرکز تبریز داد و گفت: برای فرهنگ سازی و تأکید هر چه بیشتر بر تفکیک زباله های خشک از تر، ۳ عدد بطری زباله سیمی برای جمع آوری زباله های خشک همچون بطری های فلزی و پلاستیکی و شیشه و کاغذ باطله و سایر زباله های خشک در این محوطه نصب شد.

دهقانی افزود: ۲ عدد دیگر از این بطری هایسیمی زباله (به شکل بطری نوشابه) را در محوطه پارک جنگلی یادگار امام(ره) در حاشیه اتوبان شهید کسائی و ۳ عدد دیگر از این بطری زباله ها را نیز در محوطه جاده سلامت (رفوژ فضای سبز میدان حکیم نظامی تا میدان ابوریحان) نصب شد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ در ادامه گفت: ۱۲ سطل زباله چدنی نیز برای جمع آوری سایر زباله ها در محوطه فضای سبز ساختمان شهرداری تبریز تهیه و نصب شد .

دهقانی، بحث زباله و فرهنگ سازی در این مورد را از زیر بنائی ترین کارهای حوزه خدمات در شهرداری عنوان کرد و افزود: در آینده در حوزه تکنیک زباله از مبدأ، برنامه های مدونی در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳ تبریز به اجرا گذاشته می شود.

انتهای خبر/ ع ا

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات