آیین جشن «سپاس معلم» در چناران برگزار گردید.

آیین جشن «سپاس معلم» در چناران برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، آیین بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از معلمین منتخب با حضور خانواده بزرگ فرهنگیان و جمعی از مسئولین شهرستان در محل پارک ملت برگزار گردید.

این مراسم با همراهی جمع کثیری از فرهنگیان شاغل و بازنشسته، دانش اموزان، سرپرست فرمانداری، معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان، شهردار، اعضای شورای شهر و مدیریت آموزش و پرورش و تعداد دیگری از مسئولین شهرستان چناران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حسین سپهری ریاست شورای شهر چناران، ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک فرا رسیدن هفته معلم به جایگاه والای معلمین در تعلیم و تربیت انسان‌ها اشاره کرد و افزود: پیشرفت و توسعه امروز کشور حاصل تلاش و زحمات گسترده فرهنگیان در ترویج علم و اخلاق در سطح جامعه است.

وی با تاکید بر لزوم ارج نهادن به مقام شامخ معلمین در هفته بزرگداشت مقام معلم، گفت: تکریم و تجلیل از معلمان عزیز وظیفه همه آحاد جامعه است، چرا که همه ما در توفیقاتی که در زندگی بدان دست می یابیم به نوعی مرهون زحمات معلمین مان هستیم.

در ادامه این برنامه که با اجرای آیتم های مختلف هنری نیز همراه بود از ۲۳ نفر از معلمین منتخب و چهل نفر از بازنشستگان فرهنگی با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات