ساخت و بهره‌برداری از ۱۷ دستگاه سایه‌بان مدرن در نقاط مختلف تبریز

ساخت و بهره‌برداری از ۱۷ دستگاه سایه‌بان مدرن در نقاط مختلف تبریز

به گزارش شهریار به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر فوق، گفت: در راستای نوسازی و احداث سایه بان های مدرن و به منظور زیبایی مبلمان شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان، در صورت تامین بودجه های لازم، پروژه ساخت ایستگاه های مدرن در سال جاری نیز ادامه می یابد .

وی ادامه داد: از ابتدای شروع پروژه ساخت ایستگاه های مدرن تاکنون، احداث ۱۷ دستگاه سایه بان با مبلغی بالغ بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نقاط مختلف شهر به پایان رسیده و در اختیار همشهریان و مسافران قرار گرفته است.

جلالی عنوان کرد: در ساخت سایه بان های جدید تلاش شده تا به لحاظ وجود امکانات و شکل بصری و مبلمان شهری، بهترین اقدامات به انجام برسد تا رضایتمندی شهروندان جلب شود و انتظار داریم شهروندان محترم در حفظ و نگهداری این سایه بان ها با شرکت واحد همکاری های لازم را داشته باشند .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه یادآور شد: جلب رضایت مسافران و افزایش مشارکت شهروندان جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، در گرو فراهم کردن زیرساخت های لازم از جمله نوسازی ناوگان و مناسب بودن وضعیت ایستگاه های اتوبوس است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات