نقش بانوان در مدیریت شهری افزایش یابد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، نشست مهندس فرزانه سرپرست شهرداری مرکز استان با کارگروه بانوان شاغل در شهرداری با حضور طاهری معاون اداری مالی ، محمد محبوب مدیر حوزه شهردار و شورای اسلامی و راحله حاجیان مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری برگزار شد.

در این نشست ، فرزانه سرپرست شهرداری ساری در سخنانی با قدردانی از امور بانوان و خانواده شهرداری در برگزاری این نشست ، اظهار داشت: حضور پررنگ تر و موثرتر بانوان در مدیریت شهری ، شهر ساری را پویاتر خواهد کرد.

وی افزود: شناسایی مشکلات، مطالبات و نیازمندیهای بانوان شاغل در شهرداری در دستور کار قرار دارد و نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد .

فرزانه به میزان تحصیلات بانوان شاغل در شهرداری اشاره کرده و ادامه داد: بانوان شاغل در شهرداری در تمامی بخشها و دوایر مدیریت شهری می توانند نقش ارزنده و موثری داشته باشند.

سرپرست شهرداری ساری استفاده از ظرفیت بانوان در مدیریت شهری را گام مثبتی برای استمرار خدمت رسانی بیشتر به شهروندان عنوان کرد و گفت: بستر مناسب برای بروز خلاقیت ها و استعدادهای بانوان شاغل در امور سازمانی شهرداری فراهم شده است.

فرزانه در ادامه سخنان خود با تاکید بر برنامه ریزی برای استفاده از توانمندی بانوان در سمت های مدیریتی افزود: در کوتاهترین زمان ممکن ، ظرفیت و توانایی بانوان همکار شناسایی و جهت استفاده خدمتی در پست های مدیریتی معرفی شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همدلی ، همگرایی و وحدت میان کارکنان مجموعه شهرداری ، رمز موفقیت مدیریت شهری خواهد بود.

در این نشست سید مصطفی طاهری معاون اداری مالی شهرداری ساری نیز در با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت رفاه حال بانوان شاغل در شهرداری گفت: استفاده بهینه از ظرفیت نیروهای انسانی و شناسایی توانمندی بانوان در دستور کار قرار دارد.

محمد محبوب مدیر حوزه شهردار و شورای شهرداری ساری حضور موثر بانوان در تصدی پست های مدیریتی را شتاب بخش حرکت مسیر توسعه مرکز استان دانست و اظهار داشت: از استعدادهای بانوان بیش از گذشته استفاده خواهد شد.

راحله حاجیان مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری ساری با قدردانی از حمایت های مهدی عبوری شهردار سابق و نیز مهندس فرزانه سرپرست فعلی شهرداری از فعالیت های حوزه بانوان ، اظهار داشت: اگر به بانوان شاغل در مجموعه شهرداری توجه بیشتری شود قطعاً شهری با نشاط تر از گذشته خواهیم داشت.

وی با اشاره به همدلی میان بانوان شاغل در شهرداری افزود: هرمسئولیتی که تاکنون در مجموعه شهرداری بر عهده  بانوان گذاشته شده به بهترین نحو به مرحله اجرا در آمده است و امیدواریم در آینده نیز شاهد استفاده از ظرفیت آنان در بخشهای مدیریتی باشیم.

حاجیان خاطر نشان کرد: استفاده از توانمندی و ظرفیت های بانوان در پست های مدیریتی مجموعه شهرداری از مطالبات آنان بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

شایان ذکر است ، اعضای کارگروه بانوان شاغل در شهرداری نیز در این نشست به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات